Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Άγιοι πάντες

Αυτή είναι μια εικόνα που είχα ξεχωρίσει από μικρή στο εικονοστάσι της γιαγιάς μου....πάντα μου έκανε εντύπωση το πόσα πολλά πρόσωπα είχε! Άγιοι πάντες δηλαδή, ΣΗΜΕΡΑ, αγαπητοί μου, είναι εορτή και πανήγυρης. Δεν εορτάζει ένας άγιος, ούτε δύο ούτε δώδεκα, ούτε σαράντα, ούτε τριακόσιοι δεκαοκτώ άγιοι, σήμερα εορτάζουν πολλοί - αναρίθμητοι, όλοι οι άγιοι. είναι ή εορτή των αγίων Πάντων. Ποιοι είναι αυτοί; είναι εκείνοι πού γράφουν τα χαρτιά, τα συναξάρια, τα μηναία άλλα είναι και άλλοι, πού τα ονόματα τους τα γνωρίζει μόνο ο Θεός, άγιοι ανώνυμοι. είναι άγιοι απ' όλα τα έθνη, απ' όλες τις γλώσσες και τις φυλές, απ' όλες τις εποχές, απ' όλα τα επαγγέλματα, απ' όλες τις ηλικίες. Είναι νήπια όπως εκείνα πού έσφαξε ο Ηρώδης, μικρά παιδιά όπως ο άγιος Κήρυκος, γέροντες με άσπρα μαλλιά, γυναίκες, άντρες, ένας κόσμος ολόκληρος. Αν μπορείς να μέτρησης τα άστρα, τότε θα μπόρεσης να μέτρησης και τους αγίους Πάντας.

Σχηματίζουν σήμερα τρόπον τινά μία παρέλαση, εμπρός στην οποία οι παρελάσεις των εθνικών μας εορτών σβήνουν. Παρελαύνουν όλοι οι άγιοι μπροστά στον βασιλέα Χριστό. Πρώτη περνά ή Υπεραγία Θεοτόκος, μετά έρχονται οι άγγελοι και αρχάγγελοι, μετά οι πατριάρχαι, μετά οι προφήται, μετά οι απόστολοι, μετά οι μάρτυρες, μετά οι όσιοι, μετά οι πατέρες και διδάσκαλοι της Εκκλησίας, μετά οι ομολογηταί, όλος ο στρατός του Κυρίου. Και μπροστά απ' όλη την παράταξη σελαγίζει ή σημαία, ό τίμιος σταυρός. Όλοι αυτοί γονατίζουν μπροστά στο Χριστό και λένε με σεβασμό και ευλάβεια Χαίρε, ο Βασιλεύς ημών!

14 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα!!!!Πολύ όμορφο και ενδιαφέρον το blog σου !!!Χαίρομαι που έγινα μέλος!!!
    Νίκη
    nikiad.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Νίκη μου...σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...θα περάσω να σ'επισκεφθώ κι εγώ με την πρώτη ευκαιρία...!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. Μεγάλη η Χάρη Τους.Βοήθεια μας. Η μητέρα μου την γιορτάζει αυτή την γιορτή, γιορτή του σπιτιού νομίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω ξανακούσει μ'αυτή την ονομασία....Καλό σου βράδυ Δελφινάκι μου...!

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική η εικόνα! Καλό απόγευμα και να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ¸.•°♡♡♫° ·.

    Uma ótima semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Olá amiga,obrigada pela visitinha!!!Amo sua atenção!!!
    Parabéns,pois seu post é Evangelizador e transmite muita Paz,que só pode vir do nosso REI JESUS CRISTO!!!

    Um doce abraço,Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καθυστερημένα χρόνια πολλά! :))
    Μέχρι πριν 12 χρόνια γιόρταζα κι εγώ αυτή την ημέρα. Μέχρι που τη μετέφερα του Αγίου Αριστειδη , το Σεπτέμβρη!
    Φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου πω.. παρ' ότι ήξερα πως υπάρχει η γιορτή των Αγίων Πάντων, νόμιζα κι εγώ όπως η Αριστέα, πως είναι το Σεπτέμβρη, όχι;
    Πάντως μου είχε κάνει κι εμένα εντύπωση από μικρή που ήμουν αυτή η εικόνα!
    Χρόνια πολλά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι να σου πω Αναστασία μου....στο ημερολόγιο έλεγε 30/06...!
      Καλό σου βράδυ και χρόνια μας πολλά :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!