Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Χαρείτε!

Χθες ανακάλυψα στο youtube την σειρά που έβλεπα στο Δημοτικό, ίσως κάποιοι να την γνωρίζετε....λεγότανε Chiquititas. Έπαιζε το 1998 και το 1999.
Σας αφιερώνω το αγαπημένο μου τραγούδι!!!
Το video είναι παρμένο από τον χρήστη AthinaNaxos στο youtube.

Δεν έχω τίποτα να χάσω, ούτε τίποτα ζητώ.
το μόνο που ελπίζω, είναι ένα όνειρο μικρό.
Το πιο μεγάλο μου πιστεύω, είναι δύσκολο να βγει,
γιατί ο κόσμος έχει μάθει με την λύπη του να ζει.

Χαρείτε, γελάστε τώρα!
Θέλω να τραγουδήσω, μ' όλη μου την ψυχή!
Χαρείτε, μαζί μας όλη η γη!
Χαρείτε, σήμερα είναι γιορτή!
Χαρείτε, μ' όλη σας την ψυχή!!!

Το ρίσκο στη ζωή σου, να μην το φοβηθείς,
με το χαμόγελο σου, όλους θα τους παραβγείς.
Όταν όλοι θα σου λένε, κάτσε φρόνιμος παιδί μου,
τα φτερά της φαντασίας, θα τρωΐζουν την φωνή μου.

Χαρείτε, γελάστε τώρα!
Θέλω να τραγουδήσω, μ' όλη μου την ψυχή!
Χαρείτε, μαζί μας όλη η γη!
Χαρείτε, σήμερα είναι γιορτή!
Χαρείτε, μ' όλη σας την ψυχή!!!

......Καλή & χαρούμενη εβδομάδα.....

20 σχόλια:

  1. Μόνο ακουστά από τους μαθητές μου!
    Βλέπεις είμαι σε περνάω δύο δεκαετίες :)))
    Καλή εβδομάδα πέρασα να ευχηθώ!
    Και καλή σου μέρα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου βράδυ Αριστέα μου...!
      Να χαίρεσαι πάντα στη ζωή σου :)

      Διαγραφή
  2. Πόσα χρόνια με πας πίσω.....!!
    Αμέσως ήρθε το τραγουδάκι στο μυαλό μου, αλλά για τα ονόματα των παιδιών ούτε λόγος!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις!!!
    Φιλί :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους και κάποιος που το θυμάται....χαχα
      Κι εγώ μην φανταστείς, στο περίπου το θυμόμουν...και για τα ονόματα ούτε λόγος!!
      Καλή εβδομάδα!!!
      :))

      Διαγραφή
  3. Ακουστά μόνο την έχω κι εγώ... αλλά το τραγουδάκι πολύ όμορφο και κυρίως, αισιόδοξο!

    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε....κι εγώ νομίζω για την αισιοδοξία του το είχα ξεχωρίσει!!!
      Καλή σου εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλή εβδομάδα... Νομίζω το έβλεπα και γω ,το χα ξεχάσει τελειως ευτυχώς που μας το θύμισες, νομίζω ζούσαν όλα μαζί σε ένα σπίτι μεγάλο.. Πολύ όμορφο το μήνυμα σου για ξεκίνημα της ημέρας και της εβδομάδας, χαρείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαίρεσαι....την κάθε σου στιγμή Δελφινάκι μου!!! Καλή σου εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Μια στο τόσο δεν πειράζει!!!
      Φαντάζομαι σου αρκεί για όλο το χρόνο!
      Καλή σου εβδομάδα :)))

      Διαγραφή
  6. Χαρούμενο και αισιόδοξο το τραγουδάκι για νάρχίσει η βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα!!Πολύ χαρούμενο τραγουδάκι!!Δέν τό είχα δεί!!Καλή καί ευλογημένη εβδομάδα!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρα μου....και εσύ να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  8. Καλή εβδομάδα και να'σαι πάντα χαρούμενη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααααα, τι μου θύμισες!?
    Βέβαια, δε θυμάμαι σχεδόν τίποτα... Αλλά το τραγουδάκι μου έρχεται στο μυαλό πλέον αβίαστα!
    Πάντα χαρές! :))
    Πολλές καλημέρες!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!