Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Ο φόβος του εαυτού μου!

Ο φόβος! Ο φόβος του να φανερώσω τα συναισθήματα μου, να εκδηλώσω τις προσωπικές σκέψεις μου, να υπερασπιστώ με κάποιο σθένος τον πραγματικό μου εαυτό, το θεμιτό θέλω μου, που και ο Θεός πάντα επέτρεψε να έχω. Ο Θεός, που μόνο στην ελεύθερη θέληση του ανθρώπου δεν επεμβαίνει, που σέβεται διακριτικά, που επιτρέπει την ελεύθερη έξοδο από κάθε παράδεισο, δεν μας έπεισε τελικά να σεβόμαστε όχι μονάχα την ελεύθερη επιλογή των άλλων αλλά ούτε καν την ίδια την δική μας.
Μια μεγάλη καρδιά γεμίζει με ελάχιστα
Μάρω Βαμβουνάκη 

22 σχόλια:

  1. Ο φόβος ...μεγάλο θέμα! Φοβόμαστε την απόρριψη, τον πόνο, την αντίθετη άποψη, φοβόμαστε πολλά...
    Δυστυχώς...
    Θαυμάζω τους ανθρώπους που επιλέγουν να ζήσουν μια ζωή ελεύθερη και αποδεσμευμένη από το φόβο! Είναι στ' αλήθεια λίγοι...
    Καλή σου μέρα! Καλό σαββατοκύριακο να έχεις :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να μην τον αφήναμε να επηρεάζει τόσο τις ζωές μας... σχεδόν τις κατευθύνει...
    Καλό ΣΚ αγαπημένη!

    Θέλεις να μας αποκαλύψεις το μικρό σου όνομα; Πώς να σε αποκαλώ εδώ, πώς σου αρέσει, κάθε φορά αντιμετωπίζω το ίδιο θέμα, χαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαράκι....να προσέχεις τον φόβο...μην τον αφήνεις να κατευθύνει την ζωή σου...να τον αντιμετωπίζεις!!!!
      Και για να σου λύσω την απορία το μικρό μου όνομα είναι Ωραιοζήλη!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
    2. Tι υπέροχο και ξεχωριστό όνομα...!
      Εντάξει λοιπόν Ωραιοζήλη... :)
      Καλό ξημέρωμα να έχουμε.

      Διαγραφή
  3. Ο φοβος όλους μας επηρεάζει
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικό το βρίσκω....το θέμα είναι να μην μας ελέγχει!!!!
      Καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  4. Τι πανέμορφο απόσπασμα!
    Συγχώρα με που έχω τόσο καιρό να σ'επισκεφτώ..

    Καλό απόγευμα, καλή μου φίλη :)

    υγ: Βλέπω τον Λευκό στο backround σου και πεθυμώ την πόλη που τόσο αγάπησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρε φίλε μου....καλώς ήρθες...σ'ευχαριστώ για τον λίγο χρόνο που ξέκλεψες για να περάσεις από εδώ!!! Καταλαβαίνω πως το πρόγραμμα σου είναι φορτωμένο..μην σ' ανησυχεί!
      Κι εμένα μου λείπει η Θεσσαλονίκη!!!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  5. Τον φόβο τον κοιτάζω κατάματα!
    Φοβάμαι τόσο όσο ! Μέχρι εκεί που λειτουργεί ως δικλείδα ασφαλείας για τη ζωή μου!
    Προτιμώ τη λέξη σεβασμό προς τη ζωή! Όχι φόβο!
    Φιλάκαι γλυκιά μου!
    Καλό Σαββατόβραδο!

    ΥΓ: Έχεις το συγκεκριμένο βιβλίο της Βαμβουνάκη; Είναι καλό; Μου ζήτησε τίτλους η κολλητή μου από βιβλία που θέλω για να μου κάνει δώρο στα γενέθλια μου για αυτό ρωτάω! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που το ακούω....!
    Και μου άρεσε και η λέξη που χρησιμοποιήσες....έτσι πρέπει να αντιμετωπίζουμε τον φόβο σαν "δικλείδα ασφαλείας"
    Να περνάς όμορφα :)

    Υ.Γ.: Ναι το έχω και είναι πολύ ωραίο το βιβλίο να το γράψεις σίγουρα στη λίστα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλησπέρα φίλη μου!!!Προσπαθώ νά μήν φοβάμαι,ωραίο απόσμασμα από τό βιβλίο τής Βαμβουνάκης!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνέχισε έτσι ο φόβος απλά μας σταματά απ'το να κάνουμε πράγματα υπέροχα!!!
      Καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  8. Οι εννοιες ειναι δυσκολο να γινουν αποδεκτες
    επειδη δεν φαινονται.
    Αρα...αν δε γνωριζουν τη μουρη του σεβασμου
    πως ξερουν οτι υπαρχει ετσι ωστε?
    Ελα μου ντε!
    Φιλακια ευχη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα προσπαθούσα να μη λέω "φοβάμαι" αλλά "ρισκάρω", ξέροντας (ή θεωρώντας;) εξαρχής ότι οι πιθανότητες είναι, στην καλύτερη περίπτωση, 50-50.
    Για να μην πω αργότερα "δεν το πάλεψα", αλλά και για να είμαι προετοιμασμένη για (ενδεχόμενη) ήττα.

    Ωραιοζήλη!!! Είχα γνωρίσει πολύ παλαιότερα μια κοπέλα με τ' όνομά σου και την φώναζαν Ζήλη! :))

    Καλό βράδυ και φιλάκια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου θύμισες αυτό που λέει ότι είναι καλύτερα να μετανιώνεις για κάτι που έκανες, παρά για κάτι που δεν έκανες!
      Κι εμένα οι δικοί μου Ζήλη με φωνάζουν....αλλά εγώ το προτιμώ ολόκληρο, γι'αυτό και πάντα συστήνομαι ως Ωραιοζήλη!
      Καλή σου μέρα :)

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα..χρειάζεται κι ο φόβος για να μας προστατεύει από διάφορα άσχημα. Καλή Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ασυνήθιστο όνομα!!Ωραιοζήλη!!

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και χρειάζεται, αλλά με μέτρο. Όπως λέει και η Αριστέα να τον χρησιμοποιούμε σαν δικλείδα ασφαλείας!
      Όντως σπάνιο το ονοματάκι μου και να φανταστείς είναι της γιαγιάς μου....κάποια στιγμή θα ήθελα να μάθω και το δικό σου....αν θέλεις!
      Καλή σου μέρα Δελφινάκι...!

      Διαγραφή
  11. :) Ωραιοζήλη λοιπόν! Πρώτη φορά το ακούω!
    Χάρηκα! Πολύ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!