Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

"Τα δάκρυα"

Δάκρυα..... το δώρο που στάζει ο ουρανός, καθαρμός παθών, αγγέλων πανηγυρισμός. Πόσες φορές στην ζωή μας έχουν κρατήσει συντροφιά.... άπειρες...και πόσες ακόμη αναρίθμητες φορές θα τρέξουν στα μάγουλα μας. Γεννιόμαστε και με δάκρυα ανοίγουμε το μονοπάτι της ζωής και καθώς βηματίζουμε το μονοπάτι, άλλοτε θα είναι δάκρυα λύπης, άλλοτε δάκρυα χαράς και με αυτά πάλι κάποτε θα κλείσουμε την διαδρομή της εδώ ζωής. Δάκρυα συνάντησης, δάκρυα αναμονής, δάκρυα αποχωρισμού, δάκρυα αναπόλησης, δάκρυα νοσταλγίας, δάκρυα μελαγχολίας, δάκρυα προσμονής, δάκρυα χαρμόσυνης είδησης. Όπου και αν ψάξεις, σε όλες τις περιστάσεις της ζωής θα είναι εκεί για να επισφραγίσουν την στιγμή. Όλοι τα έχουμε νιώσει, άλλοι λιγότερο, άλλοι πιο πολύ. Δεν έχουν διάκριση, δεν ξέρουν τίτλους, θέσεις, φύλο, ηλικία και φυλή. Απρόσωπα, αδιάκριτα.....δάκρυα στάζουν και ενώνουν τις ανθρώπινες σιωπές και τις κραυγές ... δάκρυα χωρίζουν... δάκρυα ενώνουν τις ανθρώπινες ψυχές, τις ανθρώπινες ζωές.....
Πηγή: κάπου στο διαδίκτυο

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

16 σχόλια:

  1. Να σαι καλά!!!!!!!!!!καλό μήνα !!!!!καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!όμορφη ανάρτηση!Προσωπικά τα έχω στην άκρη του ματιού, όπως μου λένε.Τα δάκρυα για μένα είναι τρόπος έκφρασης: όταν πονάει η ψυχή μα και όταν νιώθει ευγνωμοσύνη και χαρά.
    Ακραία ευαίσθητος άνθρωπος, έχω χύσει ποτάμια δάκρυα και για πολλούς άλλους λόγους, που δεν ανέφερα.Με άγγιξε πολύ η ανάρτηση σου!!
    Μιλάμε τόσο πολύ για το γέλιο και τόσο λίγο για το δάκρυ, λες και θέλουμε να το ξορκίσουμε, μα δεν είναι έτσι..κάποιες φορές είναι και τρόπος λύτρωσης και τα θεωρώ, Θείο δώρο.Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Georgette...θα συμφωνήσω πως αρκετές φορές τα δάκρυα είναι λυτρωτικά και έχεις δίκιο δεν είχα προσέξει το πόσο πολύ μιλάμε για το γέλιο σε σύγκριση με τα δάκρυα...!
      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα...σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη σου :)

      Διαγραφή
  3. Ούτε η γη ανθίζει χωρίς βροχή,ούτε η ψυχή χωρίς δάκρυα.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κυκλάμινο μου....έχεις δίκιο...και η ψυχές μας έχουν μεγάλη ανάγκη από καθάρισμα...!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα να έχεις
    Πολύ όμορφο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Τα δάκρυα, παντός τύπου, δε δείχνουν αδυναμία, αλλά όπως διαβάζω, είναι έκφραση ψυχής...
    Καλό βραδάκι γλυκιά μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Δώρο που στάζει ο ουρανός"
    Πολύ μου άρεσε αυτό!
    Έχω λατρέψει κάθε δάκρυ μου, χαράς και λύπης! Ακούγομαι τρελή;
    Μα κάθε δάκρυ έχει πολλά να μου πει και να μου θυμίσει!
    Καλησπέρα καλή μου!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αυτή η φράση μου άρεσε....Καλό σου βράδυ Αριστέα μου :)))

      Διαγραφή
  8. Καλό μηνα και καλό καλοκαίρι,να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!