Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Κάθε άνθρωπος...

17 σχόλια:

  1. Τι όμορφο! Κ σοφό!!
    Καλημέρα Ωραιοζήλη μου.

    υγ: Δε φαντάζεσαι πόσο με βοηθούν αυτού του είδους οι μικρές μα τόσο ουσιαστικές αναρτήσεις σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβάχ μου με κάνεις πολύ χαρούμενη μ'αυτό που γράφεις...! Γιατί τελευταία νομίζω έχω ξεφύγει λιγάκι από την θεματολογία του blog μου!
      Καλά να περνάς, να έχεις μια υπέροχη μέρα :))))

      Διαγραφή
  2. ... αλλιώς δεν θα ήταν άνθρωπος...
    θα προσθέσω εγώ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έτσι ακριβώς και προσθέτω : όλοι κάτι κρύβουν στη ψυχή τους... γι αυτό δε πρέπει ποτέ να λέμε/λένε τίποτε γιατί δεν ξέρουμε/ξέρουν πόσο θα τον πληγώσει αυτό που θα πούμε/πούνε...
    μου άρεσε πολυ αυτή σου η ανάρτηση
    θα ήθελα να το βάλω και γω στο μπλοκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου, φυσικά και μπορείς να το πάρεις..κι εγώ κάπου στο διαδίκτυο το βρήκα...! Και συμφωνώ μαζί σου πρέπει πολύ να προσέχουμε τι λέμε, γιατί τα λόγια και οι πράξεις μας επηρεάζουν πολλούς!!!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ ..θα το βάλω με τη πρώτη ευκαιρία :)

      Διαγραφή
  4. Όπως κι`εγώ....
    Όλοι είμαστε το ίδιο...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι είναι πλασμένος ο Άνθρωπος... να 'χει όλα αυτά και πάντα να ελπίζει!
    Ξεχωριστές όπως πάντα οι δημοσιεύσεις σου, Ωραιοζήλη μου!
    Να 'σαι πάντα καλά κι ο Θεός μαζί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νίκο μου, χαίρομαι που σας αρέσουν!!!
      Να έχεις μια χαρούμενη μέρα :)))

      Διαγραφή
  6. Ωραιοζήλη μου,
    όμορφη εικόνα και μήνυμα! Συμφωνώ με το σχόλιο που έκανε το Δελφινάκι, ήταν πολύ εύστοχο! :)
    Καλό απογευματάκι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περνάς Κωνσταντίνα μου, χαίρομαι που σου άρεσε :)))

      Διαγραφή
  7. Τεράστια αλήθεια κοπέλα μου!
    Έτσι είναι η ζωή ...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!