Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Βρέχει..

Οι βροχές έκαναν και πάλι την εμφάνιση τους..! Τα πάντα γύρω είναι βρεγμένα, κάνει κρύο...
Μου αρέσει ο ήχος της βροχής κυρίως όταν συνοδεύετε από ζεστό ρόφημα κοντά σε μια γωνιά με καλή παρέα!
Μ'αρέσει να χορεύω στη βροχή, να νιώθω τις σταγόνες στο πρόσωπό μου...σα χάδι!
Μ'αρέσει όπως μυρίζει το χώμα...μου θυμίζει όμορφες παιδικές στιγμές με ατελείωτο παιχνίδι και ξεγνοιασία!
Βέβαια υπάρχουν και πολλά άλλα που δεν μου αρέσουν στη βροχή, μα δε θα 'θελα να τα αναφέρω...θα χαλάσουν τη μαγική εικόνα που έφτιαξα στο μυαλό μου....!
Ελπίζω βέβαια να σταματήσει σύντομα!
Καλή σας μέρα :)))

22 σχόλια:

  1. Δεν πειράζει! Κι εγώ τι κάνω εδώ;; Μπρίκια κολλά;; Ασχολούμαι κι εγώ με το θέμα "¨βροχή" σήμερα, αλλά το χαλάω το κλίμα στο τέλος, γιατί δεν κρατιέμαι! Συννεφιασμένη καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπληρώνεις την ανάρτηση μου σήμερα Πέτρα μου...είσαι η άλλη όψη!!!
      Καλή συνέχεια σου εύχομαι :)))

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα από μια ηλιόλουστη πόλη!!!
    Ποιος είπε πως η βροχή δεν έχει την ομορφιά της;;;
    Ξεπλένει κρίματα κι αμαρτίες και μας βαπτίζει ξανά στο θαύμα της ζωής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε το σχόλιο σου Σοφία μου....μου δίνει ελπίδα...!
      Να 'σαι πάντα καλά.. :)))

      Διαγραφή
  3. εμένα πάλε δε μου αρέσει καθόλου αυτή η εποχή ούτε ότι την αφορά...και για βροχές ούτε λόγος ...δε τις μπορώ, δε τις θέλω...
    εγώ θέλω το καλοκαιράκι μου παρόλους τους καύσωνες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κι εγώ του καλοκαιριού είμαι απλά είπα να το δω με άλλη όψη μπας και φτιάξω την διάθεση μου :)))
      Καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Ωραιοζήλη μας!!
    Μα μόνο την περιοχή μου δε την έπιασε η βροχή;! Ένα βράδυ έβρεξε μονάχα! Καλύτερα.. γιατί βροχή και ποδήλατο δεν είναι ο καλύτερος συνδυασμός!!
    Όμορφο το κείμενό σου και οι μαγικές εικόνες που έφτιαξες! Με μαγεύει και μένα η βροχή φορές..
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως με το ποδήλατο δεν ταιριάζει και πολύ...!
      Πολλά φιλιά...καλό απόγευμα :)))

      Διαγραφή
  5. Πωω! Απόλυτη σύμπτωση!! Κ μένα τα ίδια ακριβώς μ'αρέσουν, Ωραιοζήλη μου!!!

    Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Χαίρομαι που το ακούω.....είναι τόσο μαγική η βροχή...σε μεταφέρει σε άλλη διάσταση..!
      Καλό απόγευμα Σεβάχ μου...!

      Διαγραφή
  6. Βρέχει και μου αρέσουν οι σταγόνες πάνω στα δέντρα , ξεπλένονται πολλές βρωμιές !!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στα δεντράκια αρέσει πολύ..!!
      Καλό σου απόγευμα καλή μου :)))

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Ωραιοζήλη!!!Σήμερα έβρεξε γιά λίγο!!!Μού αρέση η μυρωδιά τής φύσης μετά τήν βροχή!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το διαβάζω Δήμητρα μου...να θυμάσαι αυτές τις στιγμές όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά...!
      Καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
  8. Κρατάω τη μαγική εικόνα! Έτσι αντιμετωπίζω πολλά δύσκολα χαρά μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια απ'τα ίδια...σε καταλαβαίνω απόλυτα...!!!
      Καληνύχτα κοριτσάκι :))))

      Διαγραφή
  9. Αχ..... τι όμορφη εικόνα!!!! Αυτό ακριβώς εννοώ όταν λέω πως αυτή η εποχή είναι η αγαπημένη μου, αν και δεν έχει εμφανιστεί ακόμα το φθινόπωρο, όλο ζέστη κάνει κι έχει ήλιο - φθινόπωροοο, πού είσαι???? :(
    Ας ξαναβρέξει :))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι όχι μόλις σταμάτησε εδώ που είμαι...και μπόρεσα να βγω μια βόλτα... :)))

      Διαγραφή
  10. Η βροχή...αχ αυτή η βροχή...είναι αυτή που μας λυτρώνει από κάθε τι που μας βαραίνει! Σε φιλώ και μου λείπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου λείπεις κοριτσάκι μου....έχω να σου πω πως η θήκη σου έκανε θραύση... :)))
      Φιλάκια πολλά...!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!