Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Κάθαρση νυχτερινή

Έχεις βγει ποτέ αργά να οδηγήσεις μες στην πόλη σου, - με τ' αυτοκίνητό σου, εννοώ - να δεις τα φώτα και το πλήθος που γιορτάζει κάθε βράδυ;Που πίνει, περπατά, μιλά γελώντας φωναχτάκαι τρώει σάντουιτς.Που νιώθει την αγάπη τής καρδιάς ζεστή,να ξεχειλίζει από τα μάτια και τα χείλη,ενώ ταυτόχρονα φοβάται μη τη χάσει.Σαν ένεση νεότητας μου μοιάζει ετούτη η βόλτα.Σαν υπενθύμιση πως η ζωή υπάρχεικαι τα όνειρα ακόμα ζουν.Και πως δεν έπαψαν οι νέοι να ελπίζουν,να σφυρίζουν και να χαίρονται μ' έναν καφέ, αληθινής παρηγοριάς και σχέσης.Εσύ ίσως βιαστικά μου πειςπως ο Θεός απουσιάζει απ' τις παρέες τους.Θα σ' απαντήσω, όμως, πως εγώ Τον είδαανάμεσά τους να κυκλοφορεί,να ευλογεί την ειλικρίνεια του πόθου τους.Να χαίρεται με της καρδιάς τους τους σφυγμούς,να εκπλήσσεται με την αγνότητα της σκέψης τους,και να φιλά τα χείλη και τα μέτωπά τους.Μιλώ για το Θεό.Τον όντως Όντα, που Τον λεν Αγάπη.Όχι για σένα και για μένα,που εύκολα τα ξέρουμε όλακαι κρίνουμε και κατακρίνουμε με τόση ευκολία.Κάπου λέει στο βιβλίο του Θεού,πως ¨εν Αυτώ ζώμεν, και κινούμεθα και εσμέν¨.Αυτό είναι που έζησα απόψε,εν τω μέσω της νυκτός,στην πλατεία Χαλανδρίου.Μια νύχτα δροσερή κι ανάλαφρη,διασχίζοντας πλατείες και δρομάκια,μες στην ασφάλεια του αυτοκινήτου μου.Γυρνώντας από φιλική επίσκεψη που μ' είχαν προσκαλέσει για τραπέζι.Το μόνο που με βάραινε, ήταν που έφαγα πολύ,χωρίς εγκράτεια και μέτρο.Κι έδιωξα το Θεό από κοντά μου εγώ.Ενώ οι νέοι απ' το μπαράκι τους, Τον τράβαγαν κοντά τους. Τον Νυμφίο.Κι ήταν το πέρασμά μου μέσα απ' το Χαλάνδρι,ανάμεσα στους νέους που διασκέδαζανκι έπιναν το ποτό ή τον καφέ τουςκι έτρωγαν ¨βρώμικο¨ με σως, ημέρα μάλιστα Παρασκευής, κάτι σαν κάθαρση...Να δω τώρα, πώς θα με πιάσει ο ύπνος με τόσο που έφαγα..
π.Ανδρέας Κονάνος

14 σχόλια:

  1. Φοβερό...
    Ωραιοζήλη μου, είναι από ομιλία ή απ'το fb;
    Σου στέλνω πολλές ηλιόλουστες καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα φίλε μου... από το fb είναι!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα :)

      Διαγραφή
  2. καλημερα! καλη εβδομαδα!
    πολυ καλο αποσπασμα!!!
    να εισαι καλα!
    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, καλά να περνάς...να έχεις μια όμορφη και χαρούμενη εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Πολύ ωραίο απόσπασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου...χαίρομαι που σε ξαναβλέπω και που σου άρεσε η ανάρτηση....καλά να περνάς :)

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Ωραιοζήλη μου!
    Υπέροχο το απόσπασμά του πάτερ Κονάνου!
    Σε ευχαριστούμε!
    Καλή εβδομάδα να έχεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα Κωνσταντίνα μου....χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα ο π.Ανδρέας...Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφο απόσπασμα!
    Καλό ξημέρωμα κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε να έχεις μια όμορφη μέρα Αριστέα μου :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο κείμενο.. αληθινό πολύ και σε κάποια σημεία με συγκίνησε! Να είσαι καλά Ωραιοζήλη μου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχει φοβερές σκέψεις ο πατήρ Ανδρέας, φοβερό λόγο!
    Καθε Τρίτη ανυπομονώ να τον ακούσω!
    Με συγκίνησε σε κάποια σημεία! Υπέροχο απόσπασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τελευταία ξεκίνησα τις ομιλίες και έχω κατ' ενθουσιαστεί....μιλάει καταπληκτικά...Καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!