Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Σκέψεις

Πιάνω συχνά τον εαυτό μου να χάνεται μέσα σε σκέψεις...σκέψεις χωρίς ουσία. Ασυνείδητα βυθίζομαι σε μια άλλη διάσταση, όπου τα πάντα είναι διαφορετικά. Καταστάσεις που δε θα ζούσα ποτέ και κατά ένα περίεργο τρόπο βιώνω καθημερινά. Είναι ωραία στον κόσμο μου...! Πιο ωραία απ'την πραγματικότητα. Συνδυάζει το παρελθόν, που θέλω να θυμάμαι με το μέλλον, που θα ήθελα να έχω... Ίσως κι αυτός να 'ναι ο λόγος που τελευταία βρίσκομαι μονίμως στον κόσμο μου...! Τώρα που το σκέφτομαι, καλά είναι κι έτσι!!
Καλά να περνάτε :)))

12 σχόλια:

  1. Είναι ωραία να δραπετεύουμε σε κόσμους φανταστικούς κι ονειρικούς όταν η πραγματικότητα δεν μας εκφράζει!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου, ίσως να χεις και δίκιο αρκεί να μην μπερδεύουμε τους δύο κόσμους!
      Καλή συνέχεια :)))

      Διαγραφή
  2. Καθόλου άσχημα! Κάποιες σκέψεις που σου φτιάχνουν τη διάθεση, όταν συνδυάζουν τα όνειρά σου και όσα όμορφα θες να θυμάσαι......ό,τι καλύτερο!!
    Φιλάκια πολύ γλυκάάααα! Και ευχές, αν έχεις κάποια συγγενή ή φίλη να γιορτάζει σήμερα!
    Καλή σου μέρα :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω κάποια...απ ότι θυμάμαι, κι εσύ να χαίρεσαι αν έχεις κάποια...!
      Να σαι καλά, καλή σου μέρα :)))

      Διαγραφή
  3. Λίγο το ποδαράκι στη γη να μη το ξεχνάμε στις απαραίτητες για τη γαλήνη μας πτήσεις. Στο λέω σαν παθούσα στο παρελθόν!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ γι αυτό προβληματίστηκα λιγάκι, αλλά προς το παρόν καλά το πάω...!
      Φιλιά πολλά, καλά να περνάς :)))

      Διαγραφή
  4. Πιστεύω πως οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν δημιουργήσει έναν παράλληλο κόσμο, αλλιώς δε ζεις τη σήμερον ημέρα..
    Όλα ωραία είναι εκεί, αλλά θα συμφωνήσω με την Αριστέα.. χρειάζεται να πατάμε και λίγο στη γη.. με τη μύτη..
    Φιλάκια Ωραιοζήλη μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και γω χάνομαι στο κόσμο μου...εκεί ειναι καλύτερα..σε καταλαβαίνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να προσέχεις όμως να βρεις το δρόμο της επιστροφής...
      Φιλάκια, καλό ξημέρωμα :))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!