Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Αναμνήσεις από παλιά!

Με τη μουσική τέρμα στ'αυτιά, για να μην σκέφτομαι ξεκίνησα μια βόλτα για να ηρεμήσω και να ξεχαστώ.
Τα βήματα μου γρήγορα κατέληξαν στην παραλία...
Με τα γνώριμα τραγούδια στο τέρμα, το κύμα να σκάει στην ακροθαλασσιά, το αεράκι να φυσάει δυνατά φέρνοντας το κασκόλ με το ωραίο άρωμα στο πρόσωπο μου, κάθισα στο παγκάκι της παραλίας κι οι όμορφες αναμνήσεις δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνιση τους.......
Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα, γιορτάζει το "φιλαράκι" μου, που έχουμε περάσει τόσα μαζί, αν και πλέον είμαστε χώρια.
Χρόνια πολλά φιλαράκι μου, οι αρχάγγελοι να φυλάνε πάντοτε τα βήματα σου!!!

Χρόνια πολλά και σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα!!

21 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ γλυκιά μου!!!
    Η θάλασσα μεγάλος γιατρός για την ψυχή μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεγονός Σοφία μου...πάντα μου φτιάχνει την διάθεση... :))
      Καλή σου μέρα...χρόνια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και χρόνια πολλά στη φίλη σου και σε όσους γιορτάζουν !
    Στην επόμενη ανάρτηση θα συμπεριλάβω και το βραβείο που μου έδωσες, συγγνώμη για την καθυστέρηση !
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Σοφία μου...χαίρομαι που το ακούω, θα περάσω να δαβάσω τις απαντήσεις σου...κυρίως στην δική μου ερώτηση...!
      Καλή σου μέρα :)))

      Διαγραφή
  3. καλημερα κοπελιτσα μου!
    χρονια τους πολλα λοιπον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά σε όλους Κική μου...σήμερα γιορτάζει ο φύλακας άγγελός μας!!!
      Να έχεις μια όμορφη και χαρούμενη μέρα :)))

      Διαγραφή
  4. Να το χαίρεσαι το φιλαράκι σου, καλή μου! Να'στε πάντα καλά κι οι δύο, και να έχετε την προστασία των Αρχαγγέλων!
    Πολλά γλυκά φιλάκιαααααα! Καλή σου μέρα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ... ευχομαι να ξαναβρείς τα κέφια σου...
    τελικά η θάλασσα ειναι ίσως η καλυτερη παρέα, όλοι εκεί καταφεύγουν...
    χρόνια πολλά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σε καλό δρόμο νομίζω Δελφινάκι μου...χρόνια πολλά καλά να περνάς :)))

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι με αυτό που άκουσα Ω. μου..

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά στο φιλαράκι σου! :)
    Όμορφη ανάρτηση γεμάτη συναισθήματα και θάλασσα.. πόσο αγαπώ αυτές τις υπέροχες στιγμές στη θάλασσα με τις τρυφερές αναμνήσεις να ξεπηδούν μπροστά μας..
    Φιλάκια και καλό σαββατοκύριακο Ωραιοζήλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου Κωνσταντίνα μου....είναι όντως ωραίες αυτές οι στιγμές...καλό σαββατοκύριακο να έχεις :))))

      Διαγραφή
  7. Χαίρομαι που το διαβάζω Χρυσάφι μου...είστε πολύ σημαντικοί για μένα :)))
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό σου απόγευμα Μαρία-Έλενα μου :)))
    Σ'ευχαριστώ για την βόλτα σου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες!!
    Βοήθειά μας οι Ταξιάρχες!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά σέ όσους εορτάζουν Ωραιοζήλη μου!!!Βοήθεια μας Οι Ταξιάρχες!!!Ο τίτλος σου μού θύμισε ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι από τά παλιά....αναμνήσεις μένουν οι ωραίες στιγμές,τά φιλιά οι όρκοι καί οι χαρές...(.Βίκη Λέανδρος)Καλό Σ/Κ!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Δήμητρα μου....! Πολύ όμορφοι οι στίχοι δεν τους ήξερα...καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολά στο φιλαράκι σου Ωραιοζήλη μου..εύχομαι να είσαι καλύτερα απο διάθεση!κι εγώ πέρασα άσχημα τελευταία αλλά ξανασηκώθηκα..τουλάχιστον προσπαθώ..μου έλειψες κι εσύ και οι υπόλοιποι φίλοι..καλό σου βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ στην προσπάθεια είμαι...!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα :)))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!