Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Πρόσεχε το βλέμμα...

Διάβαζα χθες στην Μάρω την φράση: "Να προσέχεις το βλέμμα, περισσότερο απ' τα λόγια" και μου έκανε εντύπωση....
Άρχισα να σκέφτομαι στιγμές που χωρίς να μιλήσω με ένα και μόνο βλέμμα, έκανα κάτι...ή ανάγκαζα κάποιον να κάνει κάτι. Πόσες φορές έχω κρίνει κάποιον με ένα μόνο βλέμμα...
Ορισμένες φορές μου αρέσει αυτή η σιωπηλή συνεννόηση κι άλλες φορές με τρομάζει γιατί γίνεται ασυναίσθητα και πληγώνει...!
Είναι αυτό που αναρωτιέσαι τι είπες και σου απαντάει ο άλλος και μόνο το βλέμμα σου τα είπε όλα...!!!
Γι αυτό να θυμάστε, να προσέχετε τα βλέμματα σας, πιο πολύ από τα λόγια σας...καλή σας μέρα με βλέμμα γεμάτο αγάπη :)))

22 σχόλια:

  1. συμφωνω με εχει πληγωσει πιο πολυ ενα βλεμμα παρα μια λεξη.
    την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει...υπομονή κοριτσάκι μου μου με τον χρόνο όλα ξεπερνιούνται :)))
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Εγώ θα ήθελα να μπορούσε το βλέμμα μου να πει όσα δεν μπορώ να πω με λόγια!Λόγια γλυκά,τρυφερά...!
    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς κοριτσάκι μου, όσοι σε γνωρίζουν ξέρουν να ερμηνεύουν τα βλέμματα σου...
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  3. Η ψυχή του ανθρώπου μόνο μέσα από τα μάτια του φαίνεται...
    Η Μάρω έχει απόλυτο δίκιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς... είναι ο καθρέπτης της ψυχής μας!!
      Καλό σου βράδυ Σοφία μου :)))

      Διαγραφή
  4. Εμένα να δεις πόσο μου αρέσει να μιλάω με το βλέμμα αλλά και να αφουγκράζομαι του άλλου τη ματιά!
    Καλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πιο ωραία επικοινωνία γίνεται με το βλέμμα, όχι με τις λέξεις!
    :)
    Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ...το αγαπώ αυτό το παιχνίδι με τις ματιές!
      Καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
  6. Οταν δε η ψυχή συνεργάζεται με τα μάτια όλα φαίνονται πιό καθαρά!:)στα μάτια καθρεφτίζεται η ψυχή..:)καλό μεσημεράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο αυτό που έγραψες, συμφωνώ μαζί σου...!
      Καλή συνέχεια με καθαρή μάτια :))

      Διαγραφή
  7. Τα λογια να προσεχουμε,ευχουλα,
    γιατι τα ματια οσο και να προσεχουμε τι θα πουν
    αυτα θα λενε μονο την αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις...από αυτήν την άποψη, μην ξεχνάς όμως πως τα βλέμματα δεν τα ελέγχουμε και γι'αυτό πληγώνουν πιο εύκολα!!
      Καλό σου βράδυ :*

      Διαγραφή
  8. Ας μιλήσουμε λοιπόν με βλέμματα!Περισσότερες αλήθειες έχουν να μας πουν!
    Όμορφο και το σημερινό σου μηνυματάκι καλή μου Ωραιοζήλη!
    Καλό και χαρούμενο απόγευμα!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, τελευταία το έχω ρίξει στην περισυλλογή...χαχαχα
      Καλό σου βράδυ :))

      Διαγραφή
  9. Τώρα που το σκέπτομαι, έτσι είναι......
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Olá amiga,obrigada pela visitinha!!!Amo sua atenção!!!
    Às vezes um olhar vale mais que muitas palavras, pois refletem a alma!!!
    Beijos, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την...σ'ευχαριστώ για την βόλτα σου..!
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!