Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Τίποτα όμως δεν καταλαβαίνεις προτού αρχίσει να σε αφορά

Τίποτα όμως δεν καταλαβαίνεις προτού αρχίσει να σε αφορά. Όλα, πριν γίνουν προσωπικό βίωμα, μοιάζουν με σκιές ονείρων, παραπλανητικές ιδέες αβάσιμες, καμώματα φόβων ή φαντασιοκοπήματα. Μέσα στο μυαλό του ο άνθρωπος χτίζει και γκρεμίζει πολιτείες ουτοπίας που σε κανένα τόπο δε θα τις συναντήσει, στ' αλήθεια, ποτέ. Πόση ενέργεια χαμένη, πόση σπατάλη ζωής από τα άγχη μας για υπερβολές και ανύπρκτα!
Κυριακή απόγευμα στη Βιέννη
Μάρω Βαμβουνάκη

15 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ναι αρχίζω να το καταλαβαίνω!!!
      Καλό σου απόγευμα Κική μου :)))

      Διαγραφή
  2. Κάτι παρόμοιο σκεφτόμουν αυτές τις μέρες...
    Ξαναέπιασες την Κυριακή, ε;
    Φιλάκια πολλά! Καλή σου μέρααα :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να την τελειώσω...αν και είναι ενδιαφέρον σαν βιβλίο, δεν έχω και πολλή διάθεση...!!
      Να περνάς όμορφα..καλή Κυριακή :)))

      Διαγραφή
  3. Φοβερή αλήθεια!!!
    Εύκολα κριτικάρουμε άλλους, βγάζουμε συμπεράσματα, δίνουμε συμβουλές... κι όταν βρεθούμε στην ίδια κατάσταση πόσο εύκολα αλλάζουμε θεώρηση των πραγμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Σοφία μου...γι'αυτό κι εγώ προσπαθώ να μην κρίνω...όχι με επιτυχία πάντοτε...!
      Καλή Κυριακή σου εύχομαι :)))

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ με την τοποθέτηση της συγγραφέας..
    Καλό Σαββατοκύριακο Ωραιοζήλη μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται πολύ λογικό...στην πράξη έχουμε ένα προβληματάκι μόνο...!!
      Καλή εφαρμόγη σου εύχομαι :)))

      Διαγραφή
  5. Μήπως έχει άδικο η Μάρω!Άλλος ένας ορισμός του εγωισμού.
    Όταν μας αγγίξει κάτι τότε αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε... ως τότε απλά κουνάμε το κεφάλι πως δήθεν καταλαβαίνουμε!
    Χαρούμενο Σαββατοκύριακο να περάσεις καλή μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωμές αλήθειες....

    Γλυκά φιλιά!
    Καλό Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς...τις αλήθειες μόνο ωμές τις καταλαβαίνουμε!!!
      Καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
  7. Όταν αρχίσει και μας αφορά κάτι τότε αντιλαμβανόμαστε και την θέση των άλλων!η υπερβολή που μας κατακλύζει γίνεται εμμονή και τότε ο εγωισμός μας γίνεται τύραννος του εαυτού μας..η κριτική για τους άλλους πολλές φορές γίνεται με μεγάλη ευκολία κι όταν μας έχεται το μπούμερανγκ μένουμε εμβρόντητοι..εξαιρετική η ανάρτηση και με σοφά λόγια..βγαλμένα απο την ζωή..καλό βραδάκι Ωραιοζήλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς καλή μου...γι'αυτό ας μην βιαζόμαστε να κρίνουμε τις καταστάσεις των άλλων...!Καληνύχτα :))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!