Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Παιχνίδια με το φαγητό



26 σχόλια:

  1. Χαχαχα...Όλα τα σχέδια είναι ένα κι ένα...
    Το πρώτο όμως που μου ήρθε στο μυαλό είναι το γνωστό που λένε οι μαμάδες 'Μην παίζεις με το φαγητό σου'! :P
    Καλημέραααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη σου μερα!!! Καταρχην μου αρεση πολυ το φοντο σου με τον ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ηθελα να στο πω καιρο τωρα.Τα δε πιατα ειναι ολα μια ζωγραφια πολυ ομορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει το φόντο....η αλήθεια είναι ότι την αγαπώ πολύ αυτή την πόλη!
      Καλή σου μέρα :)))

      Διαγραφή
  3. Τώρα πώς να τις τσιμπήσεις τούτες τις λιχουδιές;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε άσε δεν είναι για να τα τρως, είναι για να τα χαζεύεις!!!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  4. Μικρά έργα τέχνης, που μας δείχνουν πως άμα έχεις φαντασία κι ευρηματικότητα, ό,τι βρίσκεται γύρω σου μετατρέπεται σε εργαλείο έκφρασης.

    Σ' ευχαριστούμε, Ωραιοζήλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα και ξεχωριστά!!!!!!
    Την καλησπέρα μου Ωραιοζήλη μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι καταπληκτικά πιάτα και πως να τα αγγίξεις, αυτά είναι έργα τέχνης και χωρταίνεις με τα μάτια !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σούπερ τα μενού Ωραιοζήλη μου!γέλασα πολύ όμως με τους κεφτέδες Luis Vuitton!να το κάνουμε πρόταση στη Βουκουρεστίου που είναι ο οίκος μόδας μήπως πάρουν κάποια νέα ιδέα!καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα εμένα με εντυπωσίασε η σουπιά με το μελάνι...!
      Καλό βραδάκι :)))

      Διαγραφή
  8. Έργα Τέχνης! Ένα κι ένα όλα τους!
    Σε ευχαριστώ γιατί ήταν μια τρυφερή και χρωματιστή ανάρτηση ! :)))
    Ό,τι πεις για να ξεκουράσω το μυαλό !
    Φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε ξεκούρασε....είναι εκπληκτικό το τι μπορεί να σκεφτεί το ανθρώπινο μυαλό!!
      Καλή σου μέρα :)

      Διαγραφή
  9. Κοινως μενεις νηστικος
    και χαζευοντας τους "ΠΕΙΝΑ-κες"
    αναπολεις μια μακαροναδα

    :))

    Καλησπερολουλουδοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Που να κρυψω το πιατο με τις πατατουλες μου ..μα ποσο τελεια ειναι αυτα!..
    ιδανικο για τα παιδακια επισης πω πω τελεια ειναι να'σαι καλα!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά πολύ όμορφα, αν και μεταξύ μας για φαγητό προτιμώ τις τηγανιτές πατατούλες, αυτά είναι για να μα βλέπεις :)))
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. τι καλά που ψάχνεις και τα βρίσκεις και τα βάζεις....μου αρεσαν πολύ όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι τα βρήκα τυχαία και μου άρεσαν πολύ, οπότε σκέφτηκα να τα μοιραστώ μαζί σας....!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!