Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Ο σκοπός της ζωής...

Εγγραφέ κάπου ο Λεό Ροστέν "Μ'ένα τρόπο όμως περιορισμένο και μυστικό, όλοι μας είμαστε λίγο τρελοί...Όλοι μας είμαστε μοναχικοί στο βάθος και ζητάμε να μας καταλάβουν. Ποτέ όμως δεν μπορούμε να καταλάβουμε απόλυτα τον άλλο και ο καθένας μας μένει κατά ένα μέρος ξένος κι απέναντι σ'αυτούς που τον αγαπούν...Οι αδύναμοι είναι σκληροί, μόνο οι δυνατοί μπορούν να είναι καλοί...Αυτοί που δεν γνωρίζουν τον φόβο δεν είναι πραγματικά θαρραλέοι, γιατί Θάρρος είναι η ικανότητα να αντιμετωπίσεις αυτό που μπορείς να φανταστείς...Θα καταλάβεις καλύτερα τους ανθρώπους αν τους δεις σαν παιδιά, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλοι και επιβλητικοί είναι. Γιατί οι περισσότεροι από εμάς δεν ωριμάζουμε ποτέ, απλώς ψηλώνουμε...Η ευτυχία έρχεται μόνο όταν σπρώχνουμε το μυαλό και την καρδιά μας όσο πιο μακρυά μπορούν να φτάσουν...Ο σκοπός της ζωής είναι να μετράς -να λογαριάζεσαι, να αντιπροσωπεύεις κάτι, να έχει κάποια σημασία το γεγονός ότι έζησες.
Να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις
Λεό Μπουσκάλια

12 σχόλια:

  1. Πόσο λατρεύω τον Μπουσκάλια! Υπέροχο το απόσπασμα από το βιβλίο, Ωραιοζήλη μου! Φιλάκια και καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χθες ξεκίνησα να τον διαβάζω και ομολογώ πως μου αρέσει ο τρόπος που γράφει...σίγουρα θα ακολουθήσουν κι αλλά αποσπάσματα :)))
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη ανάρτηση Ωραιοζήλη μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δήμητρα μου!
      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή :)

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Ωραιοζήλη μου!
    Αυτό το βιβλίο όσο και να το διαβάσω δε το χορταίνω!
    Να'σαι καλά που βάζεις τέτοια όμορφα αποσπάσματα!
    Να σου πω κι ένα μικρό περιστατικό;
    Σ'ένα απ'τα ταξίδια μου, κρατούσα αυτό το βιβλίο του Λέο στο χέρι. Και καθώς έμπαινα στο αεροπλάνο, μια απ'τις αεροσυνοδούς μου λέει: "Αχ, τι τέλειο αυτό το βιβλίο!! Το'χω διαβάσει 2 φορές και τώρα το'χω δανείσει και σε μια φίλη μου να το διαβάσει!".

    Τελικά, υπάρχουν παντού Λεο-θαυμαστές! Ακόμα και στον αέρα :)
    χεχε

    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια καιρό τώρα θέλω να το διαβάσω και έφτασε επιτέλους η ώρα του!!!
      Φαίνεται πολύ ωραίο...κι απ'το περιστατικό που μου γράφεις μάλλον το συνόδεψα και με την κατάλληλη φωτογραφία :)))
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Λέο Μπουσκάλια αγαπητή! Αυτό τα λέει όλα!! Σε φιλώ γλυκά! :)) Καλό (υπόλοιπο) Σαβ/κου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!