Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Βραβείο "Liebster award"

Το βραβείο αυτό μου το χάρισε η Σοφία με το πολύ όμορφο Blog της Happiness-bonheur....Σοφία μου σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες....
Και λίγο αργότερα μου το χάρισε και η Κατερίνα με το πολύ ενδιαφέρον Blog Positive Thinking Greece....Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα :)))

και τώρα ας δούμε τους κανόνες που το συνοδεύεουν:
1) Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
2) Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag
  1.Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;
  2.Ποιο είναι το γεγονός που σημάδεψε τη ζωή σου;
  3.Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
  4.Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ήρωας;
  5.Πού θα ήθελες να περάσεις το επόμενο καλοκαίρι;
  6.Νιώθεις καλύτερα, όταν….
  7.Όταν θυμώνεις,…..
  8.Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θα ήθελες να ευχαριστήσεις έστω και καθυστερημένα;
  9.Αν εμφανιζόταν ένα τζίνι και πραγμοτοποιούσε μια ευχή, αυτή θα ήταν…
  10.Η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό…
  11.Άνοιξες blog γιατί…
και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα κάνεις εσύ tag
3. Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους)
4. Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες

Ας παίξουμε λοιπόν!
1) Λοιπόν, άντε να σκεφτείς τώρα 11 πράγματα ....έχουμε και λέμε:
1.Αγαπώ πολύ τις βόλτες στην θάλασσα.......
2.Χαμογελάω ασυναίσθητα όταν βλέπω μικρές παιδικές φατσούλες...
3.Δίνω τα πάντα στους ανθρώπους που αγαπώ....
4.Δεν μπορώ εύκολα να αντισταθώ σε σοκολατένια γλυκά....
5.Τρελένομαι να πειράζω τους φίλους μου....ειδικά όταν τσιμπάνε...χαχα
6.Υπεραγαπώ τον πρωινό ύπνο....
7.Δεν τα πάω πολύ καλά με τις λέξεις....γενικότερα προτιμώ τις πράξεις...
8.Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και να χάνομαι στις σελίδες τους....
9.Μου αρέσει να μαγειρεύω...αν και δεν το κάνω και πολύ συχνά...
10.Νευριάζω όταν κάποιος μου αλλάζει θέση στα πράγματα μου....
11.Μ'αρέσει να τραβάω φωτογραφίες και να απαθανατίζω την κάθε στιγμή...

2) Σειρά έχουν οι ερωτήσεις της Σοφίας:
1.Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;
"Μάνα μου θέλω να σε βλέπω", ουσιαστικά είναι ο βίος του αγίου Ιωάννη του καλυβίτου.
2.Ποιο είναι το γεγονός που σημάδεψε τη ζωή σου;
Δεν νομίζω πως έχω ζήσει κάποιο τέτοιο γεγονός....
3.Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Δεν φοβάμαι κάτι, όλους μου τους φόβους τους αναλαμβάνει ο φύλακας άγγελός μου :)
4.Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ήρωας;
μμμμμ....να σκεφτώ, λοιπόν νομίζω πως θα πω τον "Λούκι Λουκ", είναι αρκετά χαλαρός για τα δεδομένα μου.
5.Πού θα ήθελες να περάσεις το επόμενο καλοκαίρι;
Ξεχασμένη σ' ένα νησί, με καλή παρέα
6.Νιώθεις καλύτερα, όταν…. 
δημιουργώ.
7.Όταν θυμώνεις,…..
κλείνομαι στον εαυτό μου.
8.Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θα ήθελες να ευχαριστήσεις έστω και καθυστερημένα;
όλους τους ευχαριστώ για την αγάπη και την υποστήριξη τους....και κυρίως γιατί με αντέχουν!
9.Αν εμφανιζόταν ένα τζίνι και πραγμοτοποιούσε μια ευχή, αυτή θα ήταν…
να έχω περισσότερη αγάπη μέσα μου, ώστε να την δίνω και στους γύρω μου.
10.Η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό…
αγάπη
11.Άνοιξες blog γιατί…
μου άρεσε η ιδέα να μαζεύω ενδιαφέροντα κείμενα σε ένα μέρος.

Και οι ερωτήσεις της Κατερίνας:
1.Αν ήξερες πως δεν θα αποτύχεις,πως δεν θα χάσεις τίποτα..τι είναι αυτό που θα έκανες χωρίς δεύτερη σκέψη, με θάρρος και τόλμη;
Να εκφράζω τα συναισθήματα μου, χωρίς πρώτα να σκέφτομαι.
2.Ποιες είναι κατά την γνώμη σου οι σημαντικότερες αξίες;
Θρησκεία-Οικογένεια-Φιλία
3.Ποιο επάγγελμα θεωρείς πως δεν θα μπορούσες να κάνεις ποτέ;
Κάποιο που θα μου προκαλούσε υπερβολικό άγχος...
4.Διάλεξε έναν καλλιτέχνη ή συγκρότημα που θα ήθελες να είναι το soundtrack της ζωής σου!
"How to save a life"
5.Αν έγραφες βιβλίο, τι θεματολογία και κατηγορία θα επέλεγες;
Πιθανότατα μια ιστορία αγάπης....
6.Αν είχες την δυνατότητα για μια μέρα να μπεις στην προσωπικότητα κάποιου και να ζήσεις την ζωή του, ποιον θα επέλεγες;
Δεν ξέρω τι να σου πω. Σίγουρα θα διάλεγα κάποιον που ξέρει τι σημαίνει αληθινή χαρά, ένα γέροντα ας πούμε, έναν σύγχρονο άγιο!
7.Σε ποια χώρα πιστεύεις πως θα μπορούσες να ζήσεις έτσι όπως θέλεις;
Όσο παράξενω κι αν ακουστεί αυτό θα επιλέξω την Ελλαδίτσα μας, νομίζω πως δεν θα την άλλαζα με καμία άλλη! Αχ αυτή η Ψωροκώσταινα...
8.Γράψε μας δύο αγαπημένες σου φράσεις (είτε δικές σου, είτε άλλων)
"Εσύ κάνε εκείνο που μπορείς και ο Θεός θα κάνει εκείνο που θέλεις"
"Έχει ο Θεός κι εμείς σαν παιδιά Του!"
9.Ποιο από τα χαρακτηριστικά (προσωπικότητας) σου θα ήθελες να μην υπήρχε;
Η καχυποψία μου....
10.Με ποιους ανθρώπους δεν ταιριάζεις καθόλου;
Γενικά ταιριάζω με όλους, αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα θα είναι γιατί θέλω λίγη δουλίτσα ακόμα στην υπομονή μου....χαχα
11.Γράψε σε τρία χαρτάκια τρεις στόχους σου για το 2014.. Ανακάτεψε τα και επέλεξε τυχαία ένα.. Ποιο πέτυχες;
Να βρω αυτό που ψάχνω.....! Είναι ο μόνος στόχος για το 2014....!

και τώρα οι δικές μου 11 ερωτήσεις
1.Τι αγαπάς περισσότερο στον κόσμο;
2.Ποια είναι η αγαπημένη σου παιδική ανάμνηση;
3.Ποια λέξη χρησιμοποιείς συνεχώς;
4.Πως εκμεταλλεύσε τον ελεύθερο χρόνο σου;
5.Τι είναι αυτό που σε εκνευρίζει περισσότερο;
6.Ποιο είναι το αγαπημένο σου μουσικό κομμάτι;
7.Ποιο ήταν το παιδικό σου όνειρο;
8.Σε τι δεν μπορείς να αντισταθείς;
9.Τι σου λείπει περισσότερο στην ζωή σου;
10.Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
11.Πόσο συχνά συμβιβάζεσαι στην καθημερίνοτητα σου;

3) Τα blogs που παίρνουν την σκυτάλη είναι:
My thoughts notebook
The pinello
Pink angel

19 σχόλια:

  1. Με γαλήνεψε αυτό που μου είπες για τον φύλακα άγγελό σου !!!!!
    Την αγάπη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι πάντα καλά...να έχεις ένα χαρούμενο βράδυ Σοφία μου :))))

      Διαγραφή
  2. Τι σύμπτωση γλυκιά μου... κι εγώ λατρεύω τον πρωινό ύπνο αν και καθημερινά ξυπνάω από τις επτά...
    Όσο για το "φύλακα άγγελο", χαίρομαι ειλικρινά που διώχνει μακριά τους φόβους σου... Δυστυχώς η πίστη μου ακόμη δεν είναι τόσο δυνατή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε όταν δούλευα είχα μεγάλο πρόβλημα με το να ξυπνήσω...καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
  3. Ωραιοζήλη μου,
    σε ευχαριστώ για την τιμή να μου δώσεις τη σκυτάλη γι αυτό το παιχνίδι!! :) Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου, δείχνουν πολλά για σένα! Αυτή με τον φύλακα άγγελο δε, πόση πίστη θέλει για να νιώθεις έτσι! Θα κάνω ανάρτηση, απλά ίσως αργήσω λιγάκι..
    Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κωνσταντίνα μου....όποτε έχεις χρόνο..θα χαρώ να δω τις δικές σου απαντήσεις :))))
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Ωραιοζήλη μου ήσουν απολαυστική στις απαντήσεις σου.Σε μερικές έχουμε ομοιότητες...Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτεσαι..!Με την πρώτη ευκαιρία θ' απαντήσω σε ξεχωριστή δημοσίευση.Αυτήν τη στιγμή έχω πρόβλημα με το διαδίκτυο... έμπλεξα με τους ιούς!Δεν αφήνει να μπω στο ιστολόγιο και στο δικό σου μπήκα απ' τις ενημερώσεις του gmail!Να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενη βραδιά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολα αυτά με τους υπολογιστές, πρόσφατα έχασα τον δικό μου από έναν ιό...εύχομαι να διορθωθεί γρήγορα...καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  5. Καλώς σε βρίσκω κι από εδώ κοριτσάκι μου! :)))
    Μου βγάζεις τόση ηρεμία και τόσα αυθόρμητα χαμόγελα όποτε σε επισκέπτομαι και σε διαβάζω!
    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου και σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ που μου το δίνεις!!!
    Να'σαι καλά!!!
    Μόλις συνειδητοποιώ πόσα έχω να κάνω και με πιάνει άγχος, χαχαχα!
    Σε φιλώ πολύ γλυκά καρδούλα μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αγχώνεσαι...χαλαράάάάά!
      Χαίρομαι που σε κάνω να χαμογελάς :))))
      Φιλάκια πολλά...καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Ωραιοζήλη μου γλυκιά, σ' ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες. Η πάσα σου ήρθε μετά της Αριστέας, οπότε γλίτωσες την γκρίνια. χαχαχα

    Οι απαντήσεις σου ξεχειλίζουν αγάπη και ηρεμία -συμφωνώ με το ροζ αγγελάκι. Μου άρεσαν πολύ!!

    Να είσαι καλά, ομορφιά μου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ περίεργη να διαβάσω τις δικές σου..... :)))))
      Καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα χαρά μου. Ο Λούκυ Λουκ και για σένα λοιπόν ε; αχαχα! :)
    Ωραίες οι απαντήσεις σου! Χάρηκα που έμαθα κάποια πράγματα περισσότερα για σένα!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα η αλήθεια είναι πως δύσκολα μιλάω για μένα...έχουν χάρη τα παιχνίδια.. :))))
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  8. Είδες είμαι γεμάτη εκπλήξεις....χαχαχα
    Καλό σου βράδυ Χρυσάφι μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συγχαρητήρια για το βραβείο..ωραίες οι απαντήσεις σου και οι ερωτησεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...εγώ γιατί πίστευα πως είχα σχολιάσει..?μάλλον κάπου μπερδεύομαι!χαχαχα!
    όπως και να 'χει σ'ευχαριστώ πολύ πολύ αγαπημένη μου Ωραιοζήλη :))
    Θέλω να στρωθώ να το ετοιμάσω μαζί και με τις ερωτήσεις της Εκφρασούλας:)
    Την αγάπη μου,όμορφο βράδυ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ πιθανό....απλά το ξανάέβαλα γιατί πρόσθεσα τις απαντήσεις από την Κατερίνα :)
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!