Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Να σε θέλουν για ότι όντως είσαι...!

Αξιαγάπητες και ελκυστικές είναι μονάχα οι γενναίες και αξιοπρεπείς ψυχές. Οι υποδουλώσεις -με υλικούς ή ψυχολογικούς τρόπους- δε διαρκούν πολύ, δεν έχουν καλό τέλος.
Να πείθεις και όχι να μαγεύεις,
να απευθύνεσαι στην ελευθερία του άλλου, όχι στις ανάγκες και στις νευρώσεις του,
να είσαι παρουσία, όχι παράσταση, πολύ περισσότερο υποβολή,
να σε θέλουν για ότι όντως είσαι, χωρίς προσποίηση.
Άλλο φροντίζω και άλλο κολακεύω,
άλλο θυσιάζομαι και άλλο συμβιβάζομαι,
άλλο κατανοώ και άλλο κάνω τα στραβά μάτια.
Κυριακή απόγευμα στη Βιέννη
Μάρω Βαμβουνάκη

14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία και σοφά λόγια... Ωραία και σωστά...
    Πώς γίνονται όμως πράξη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!! Εξαιρετικό απόσπασμα!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιότατο!!!
    Καλημέρα Ωραιοζήλη μου καλή εβδομάδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστότατο τό απόσπασμα τής Βαμβουνάκη!Συμφωνώ Ωραιοζήλη μου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι να μην συμφωνείς, αφού μιλάει μες στις καρδιές μας....!
      Καλό σου βράδυ Δήμητρα μου :)

      Διαγραφή
  5. Κάθε φορά που διαβάζω κάτι από Βαμβουνάκη, θέλω όλο και περισσότερο να διαβάσω κάποιο βιβλίο της! Σε ευχαριστούμε για το απόσπασμα Ωραιοζήλη μου! Καλό βράδυ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις κάποια στιγμή, ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα είναι καταπληκτικό....!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!