Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Εξετάσεις.....

Όταν έδινε ο γιος μου εισαγωγικές για το πανεπιστήμιο, ήμουν βέβαια άνω-κάτω. Νύχτα, εγώ ανάστατη από αγωνία, περιμέναμε από μέρα σε μέρα τα αποτελέσματα, μιλούσα στο τηλέφωνο με το Γιάννη. 
"Κάνε την προσευχή σου και κοιμήσου", μου είπε.
"Τι να προσευχηθώ τώρα πια... Έχουν βγει τα αποτελέσματα."
"Ο χρόνος του Θεού δεν είναι σαν τον δικό μας χρόνο. Ο Θεός δε δεσμεύεται από το χρόνο, είναι Κύριος του χρόνου. Άσε που ο χρόνος μπορεί να βρίσκεται μόνο μέσα στο μυαλό του ανθρώπου. Μια προσευχή έχει τη δύναμη να αλλάξει τα πράγματα εκ των υστέρων."
Το φάντασμα της αξόδευτης αγάπης
Μάρω Βαμβουνάκη

!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

20 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!!!! Ξεκίνησαν με έκθεση και ελπίζω το θέμα να ήταν ενδιαφέρον, κατανοητό και να έγραψαν όλα τα παιδάκια!!! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' ότι άκουσα τα θέματα ήταν εύκολα....καλά αποτελέσματα να έχουνε...!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία στους εξεταζόμενους, αν κι αυτός δεν είναι πια αυτοσκοπός!Τον έχουν ξεφτίσει..!
    Έχεις την καλημέρα μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα καλή μου!!! :)))
    Καλή επιτυχία να έχουν όλα τα παιδιά!!!
    Περιμένω πώς και πώς να δω τα θέματα...
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν καλά νομίζω τα θέματα....σχετικά εύκολα....!
      Καλή τους επιτυχία :)))

      Διαγραφή
  4. αχ παλι με συγκινησες ........τι θα κανω γω με σενα.....παω να το κοινοποιησω στο φεισμπουκ για τις μανουλες που αγωνιουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γρήγορα Σοφία μου...!!!
      Να το δουν να παίρνουν δύναμη....!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΣ...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την αδελφούλα μου να μου το θυμίζει....βλέπεις είναι γ' Λυκείου....
      Καλά αποτελέσματα να έχουνε :)

      Διαγραφή
  6. "Μια προσευχή έχει τη δύναμη να αλλάξει τα πράγματα εκ των υστέρων."

    Και ναι, είμαι απ' αυτούς που μπορούν να το επιβεβαιώσουν. Σε πολύ σοβαρό οικογενειακό ζήτημα, κι ήταν θαύμα το πώς εξελίχτηκε η υπόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το πιστεύεις αληθινά...!
      Μην το ξεχνάς αυτό σε ότι δυσκολία κι αν συναντήσεις...Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  7. Kαι εγώ το πιστεύω.....
    Την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το ακούω...!
      Καλά αποτελέσματα να έχουν....!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  8. Aισιόδοξη ανάρτηση, παρήγορη! :) Καλή επιτυχία στα παιδάκια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία να έχουνε Μαρία μου...ο Θεός να τους δίνει φώτιση :)

      Διαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στα παιδάκια! Κυρίως να περάσουν ανώδυνα αυτές τις δύσκολες στιγμές, τις ψυχοφθόρες!
    Μπράβο σου για την ανάρτηση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι σε όλα τα παιδάκια να περάσουν εκεί που θα είναι ωφέλιμο για την ψυχούλα τους!
      Καλή σου μέρα :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!