Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Αν μας βοηθήσει ο Θεός να το περάσουμε αυτό, θα μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα και σε άλλα δύσκολα!

Ένα μικρό εξάχρονο κοριτσάκι, με κοκκινωνές κοτσιδούλες είχε βγει για ψώνια.
Εκείνη την ώρα είχε πιάσει δυνατή βροχή. 
Μέσα στο κατάστημα είχαμε μαζευτεί πολλοί περιμένοντας να περάσει η μπόρα. 
Άλλοι περίμεναν υπομονετικά και άλλοι βαστώντας τα μούτρα τους, επειδή η βροχή τους καθυστερούσε από το βιαστικό τους πρόγραμμα.
Ξαφνικά η φωνή της μικρής διέκοψε την αναπόληση
"Έλα μαμά να τρέξουμε στη βροχή!"
"Τι;" ρώτησε εκείνη έκπληκτη.
"Πάμε να τρέξουμε στην βροχή" ξανάπε το κορίτσι...
"Γλυκιά μου θα περιμένουνε λίγο ακόμα μέχρι να κοπάσει" της απάντησε αυτή.
"Θα γίνουμε μούσκεμα" παρατήρησε η μητέρα.
"Όχι!" διαμαρτυρήθηκε το κορίτσι. "Άλλα μου έλεγες το πρωί!"
"Το πρωί; Σου είπα εγώ το πρωί ότι θα τρέχουμε μέσα στη βροχή δίχως να βραχούμε;"
"Μα δεν θυμάσαι καλέ μαμά; Όταν μίλαγες στον μπαμπά για την αρρώστιά του,είπες πως αν μας βοηθήσει ο Θεός να το περάσουμε αυτό, θα μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα και σε άλλα δύσκολα!
Είχαμε μείνει όλοι άφωνοι. Δεν ακουγόταν λέξη. Από κανέναν. Μόνο η βροχή. Δεν έφευγε κανένας. Περιμέναμε την απάντηση της μάνας. Είχε σταματήσει για να σκεφτεί τι θα απαντούσε στην κόρη της. 
"Αγάπη μου..." της είπε η μάνα ,"Έχεις απόλυτο δίκιο. Έλα, πάμε να τρέξουμε στη βροχή. Αν ο Θεός επιτρέψει να βραχούμε, θα είναι επειδή χρειαζόμαστε πλύσιμο".
Και όρμησαν έξω.
Τις παρακολουθούσαμε όλοι καθώς έτρεχαν ανάμεσα στα αυτοκίνητα, μέσα στις λιμνούλες. Βράχηκαν μέχρι το κόκκαλο.
Μερικοί τις ακολούθησαν και γελούσαν σα μικρά παιδιά καθώς κατευθύνονταν στα αυτοκίνητα τους.
Και ναι. Έτρεξα κι εγώ. Και βράχηκα. Χρειαζόμουν πλύσιμο.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

15 σχόλια:

  1. Όλοι χρειαζόμαστε ένα καλό πλύσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω πως από τα παιδιά ακούμε τις μεγαλύτερες σοφίες τελικά... Καλή σου μέρα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η αθωότητα τους είναι αφοπλιστική!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα Αναστασία-Μαρίνα μου :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη ιστορία!
    Καλή εβδομάδα καλή μου :))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τους μικρούς ακούς και μαθαίνεις τις πιο μεγάλες αλήθειες!!! Καλή εβδομάδα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Κική μου....να περνάς όμορφα και μην φοβάσαι ότι κι αν έρθει στον δρόμο σου...θα 'ναι για το καλό σου :)

      Διαγραφή
  5. Μοναδικό!!!Αριστούργημα!!!λουτρό ψυχής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κέιτ μου....να έχεις μια όμορφη εβδομάδα...! Ευχαριστώ που πέρασες :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ καθαρό το μήνυμα της ιστορίας σου
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόση βροχή....καθάρισε! χαχαχα
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  7. Olá Querida,amo visitar seu blog ele transmite muita paz!!!Parabéns pela reflexão!
    Obrigada pela visita carinhosa.
    Doce abraço Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι που σου άρεσε....είναι ωραίο να χορεύεις στην βροχή....! Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια την έχω καταργήσει την ομπρέλα...!!!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!