Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Μεσοπεντηκοστή!

Τό ἀπολυτίκιο τῆς ἑορτῆς, ηχος δ’

«Μεσούσης τῆς ἑορτῆς
διψώσάν μου τήν ψυχήν
εὐσεβείας πότισον νάματα
ὅτι πάσι, Σωτήρ ἐβόησας
Ὁ διψῶν ἐρχέσθω πρός μέ καί πινέτω.
Ἡ πηγή τῆς ζωῆς, Χριστέ ὁ Θεός, δόξα σοί».

Το κοντάκιο της εορτης ηχος πλ΄δ‘

«Τῆς ἑορτῆς τῆς νομικῆς μεσαζούσης
ὁ τῶν ἁπάντων ποιητής καί δεσπότης
πρός τούς παρόντας ἔλεγες, Χριστέ ὁ Θεός
Δεῦτε καί ἀρύσασθαι ὕδωρ ἀθανασίας.
Ὅθεν σοί προσπίπτομεν καί πιστῶς ἐκβοώμεν
Τούς οἰκτιρμούς σου δώρησαι ἠμίν,
σύ γάρ ὑπάρχεις πηγή τῆς ζωῆς ἠμῶν».

Καί τό ἐξαποστειλάριο τῆς ἑορτῆς:

«Ὁ τόν κρατήρα ἔχων
τῶν ἀκενώτων δωρεῶν,
δός μοί ἀρύσασθαι ὕδωρ
εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιών
ὅτι συνέχομαι δίψη,
εὔσπλαγχνε μόνε οἰκτίρμον».

(Πεντηκοστάριον ΕΚΔ.ΦΩΣ)
Πηγή: εδώ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

10 σχόλια:

  1. Πώς πέρασαν οι μέρες ε...;
    Καλημέρα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε ούτε που το κατάλαβα....!!!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα Αναστασία-Μαρίνα μου... :)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα χαρά μου!
    Αργεί φέτος πολύ του Αγίου Πνεύματος λόγω του Πάσχα ε;
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δίκιο έχεις αλλά δεν πειράζει....! Θα είναι σε πιο καλοκαιρινό κλίμα :)))
      Καλή σου μέρα :)

      Διαγραφή
  3. Περνάει γρήγορα ο καιρός! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα....όλα είναι θέμα οπτικής....!
      Για να περνάει γρήγορα ο καιρός σημαίνει πως περνάς καλά....κι έτσι σου εύχομαι να συνεχίσεις...!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα φίλη μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τήν επίσκεψή σου!!Μέ τό καλό η ημέρα τού Αγίου Πνεύματος!Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες κι από μένα....μου άρεσε πολύ το blog σου....!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα :)

      Διαγραφή
  5. ΄Ηρθα να σου πω καλημέρα !
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!