Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Μηνυματάκι



ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

10 σχόλια:

  1. Υπέροχο μήνυμα για περισυλλογή!
    καλημέρα καλή μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσουν τα μηνυματάκια σου..ειναι η αγαπημένη μου ενότητα εδώ μέσα..αν και τούτο δε το πολυκατάλαβα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοεί πως κάθε μέρα πρέπει να αγωνίζομαστε ώστε να κερδίσουμε την Ουράνια Βασιλεία, ξεφεύγοντας από τα ανθρώπινα πάθη..!
      Καλόν αγώνα Δελφινάκι μου... :)))

      Διαγραφή
  3. Όμορφο το μήνυμα!Θνητοί είμαστε έτσι κι αλλιώς, αλλά ας ξεφορτωθούμε και καμιά αμαρτία!
    Καλό σου απόγευμα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θνητοί ναι θα συμφωνήσω με στόχο για τα ουράνια όμως....!!!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  4. To μηνυματάκι αυτό είναι ό,τι πρέπει για να προσπαθήσουμε να νικήσουμε τα πάθη μας!
    Καλή σου μέρα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαρίνα μου...καλή δύναμη στον αγώνα σου εύχομαι :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!