Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Συγχωρώ . . .

" Συγχωρώ, σημαίνει βλέπω τον άλλο όπως είναι,
με την αμαρτία του και την ανυπόφορη πλευρά του,
με όλα τα βαρίδια του και τα ελαττώματά του, και λέω:
- θα σε κουβαλήσω, όπως ένα σταυρό,
θα σε κουβαλήσω μέχρι Τη Βασιλεία Του Θεού,
είτε το θέλεις είτε όχι .
Και είτε είσαι καλός είτε είσαι κακός,
θα σε κουβαλήσω στους ώμους μου,
θα σε φέρω μπροστά Στον Κύριο και θα πω :
Κύριε, όλη μου τη ζωή κουβάλησα αυτόν τον άνθρωπο,
γιατί φοβόμουνα μήπως χαθεί .
Τώρα είναι δικό Σου το θέμα να τον συγχωρήσεις,
στο όνομα της δικής μου συγχώρεσης,
με Το Άπειρο Έλεός Σου, και να τον δεχθείς
στην αγκαλιά Της Αγάπης Σου ! "

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

17 σχόλια:

  1. "που να κουβαλαω τωρα
    κι αλλο πτωμα? λεει"
    Κι ετσι....
    μενουν τα "πραγματα"
    ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΑ!

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ απο καρδιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτή την περίπτωση βοήθα τουλάχιστον αυτόν που κουβαλάει εσένα...!!!
      Καλή σου μέρα :)

      Διαγραφή
    2. Ισως δεν καταλαβες τι εννοω,ματια μου...
      ξαναδιαβασε το!

      :)

      Διαγραφή
    3. Δες και την θετική πλευρά...ίσως σου αρέσει περισσότερο :)

      Διαγραφή
  2. ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ!
    ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟ.
    Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.
    ΘΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ...
    Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟΝΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΑΣ, ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
    βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρε Βάγια!
      Μου δίνεις μεγάλη χαρά με τα λόγια σου :)
      Σ'ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  3. Είναι από τα δυσκολότερα πράγματα να συγχωρέσεις κάποιον και να τον αποδεχτείς όπως είναι.. με τα ελαττώματά του, με τις ιδιοτροπίες του, με τα λάθη του.. Και αν πεις ότι το κάνεις, σε στιγμές αδυναμίας, θα πεις "αα, αυτός που έκανε το τάδε τότε".. Δε θα τον έχεις συγχωρέσει δηλαδή πραγματικά..
    Μακάρι να έχουμε μεγάλη καρδιά για να το μπορέσουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Αναστασία-Μαρίνα μου να καταφέρουμε να φτάσουμε στο σημείο που δεν θα θυμόμαστε τα λάθη τους και θα τους συγχωρήσουμε αληθινά!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  4. Μου άρεσε αυτό το κείμενο το αντέγραψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά...χαίρομαι που σου άρεσε τόσο πολύ :)))
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  5. Είναι από τα πιο υπέροχα πράγματα -που δεν είναι πράγματα- η συγχώρεση και μόνο όταν το κάνεις από καρδιάς κατανοείς το μέγεθος της λύτρωσης!

    Ο Χριστός συγχώρεσε πάνω στο σταυρό τους σταυρωτές του! Ποια είμαι εγώ που θα πω όχι;;
    Φιλιά κοπέλα μου!
    Χάρηκα πολύ γι αυτή σου την ανάρτηση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και μου αρέσει το παράδειγμα σου...!!!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  6. Olá! Tudo bem??

    Vim retribuir a sua visita no meu cantinho!

    Fico feliz por você me seguir!

    Volte sempre!!!>>>Passe lá e pegue um selinho de agradecimento!

    Doce abraço e beijinhuxxx, Marie.

    http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θέλει πολύ δύναμη...μακάρι να μας την δώσει ο Κύριος και να απαλαχτούμε απο μίση που μας τυραννούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Νατάσα μου....θα ήταν μια αναπάντεχη παρηγοριά...!
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  8. Καλώς ήρθες...χαίρομαι που σου άρεσε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!