Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Μηνυματάκι


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

16 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό μηνυματάκι! Η ζωή μας είναι γεμάτη επιλογές. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα...Πρόσεξε να επιλέξεις εκείνες που θα σε πάνε μπροστά :)

      Διαγραφή
  2. ...κι όχι γλείφοντας, θα πρόσθετα στο τέλος!
    Την καλημέρα μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα...η αγαπημένη μου ενότητα στο σπιτάκι σου είναι τα μηνυματάκια.. πολύ ωραίο το σημερινό σου και ο συνδυασμός της φώτος... το μηνυματάκι σου που μου άρεσε το έχω στο κάτω μέρος του μπλογκ μου.. Καλή σου μέρα & καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...είναι το πρώτο από όλα τα μηνυματάκια που έχω φτιάξει!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το μηνυματάκι!!! :)
    Καλή σου μέραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφο μήνυμα και σωστό !!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα καλή μου... Όμορφο μήνυμα... Μακάρι να το εφαρμόζαμε, είναι τόσο χρήσιμο...! Όταν βρισκόμαστε μπροστά σε διλήμματα ειδικά... Μακάρι να ξεχωρίζαμε ποιο είναι το καλό και ποιο το κακό μας... Πάντα! Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο πως είναι λιγάκι δύσκολος ο διαχωρισμός...πρέπει όμως να μάθουμε να τον κάνουμε...!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα! Μπαίνω σε σένα πριν καν πάω από μένα :)))
    Έχω χρόνια αναπτύξει τη θεωρία της επιλογής! Η οποία εν ολίγοις λέει : να ξέρεις πολλά για να μπορείς να επιλέγεις το καλύτερο!
    Μακάρι να έχουμε φώτιση να επιλέγουμε αυτό που μας πάει μπροστά!
    Φιλιά!
    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ανέστη!
      Χαίρομαι που σου αρέσει τόσο πολύ το blog μου...!
      Καλό σου βράδυ....να περνάς όμορφα κοντά σ' αυτούς που αγαπάς!

      Διαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη !
    και Χρόνια Πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ανέστη...! Χρόνια πολλά!
      Ο Κύριος ας είναι βοηθός στον αγώνα μας :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!