Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Μανούλα

Για σήμερα με την αφορμή ενός ανώνυμου φίλου/ης, ένα όμορφο κείμενο που δείχνει την ανιδιοτελή αγάπη της μητέρας για όλη την οικογένεια....

"Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
-«Είμαι κουρασμένη, πηγαίνω για ύπνο».
Πήγε πρώτα στην κουζίνα να ετοιμάσει τα σάντουιτς των παιδιών για το σχολείο. Έβαλε τα πιάτα στο πλυντήριο πιάτων και έβγαλε το κρέας από την κατάψυξη για το αυριανό δείπνο. Έλεγξε αν έχει αρκετά δημητριακά, γέμισε την ζαχαριέρα, και έβαλε στο τραπέζι τα μπολ και τα κουτάλια για το πρωινό και ετοίμασε την καφετιέρα. Άπλωσε τα πλυμένα ρούχα, έραψε ένα κουμπί, μάζεψε τα παιχνίδια των παιδιών και έβαλε το τηλέφωνο στη βάση του. Πότισε τα φυτά και έβγαλε τα σκουπίδια έξω. Τότε λοιπόν άρχισε να χασμουριέται και αποφάσισε να πάει στο κρεβάτι της. Σταμάτησε για ένα λεπτό να γράψει ένα μήνυμα στη δασκάλα, μέτρησε τα χρήματα για την εκδρομή των παιδιών και μάζεψε ένα βιβλίο που ήταν κάτω από την καρέκλα. Ετοίμασε μια ευχετήρια κάρτα για τη φίλη της, έφτιαξε τη λίστα με τα ψώνια και τα έβαλε δίπλα από την τσάντα της. Μετά η μαμά καθάρισε το πρόσωπο της με λοσιόν, έβαλε κρέμα νυχτός και βούρτσισε τα δόντια της.
Ο μπαμπάς φώναξε :
-«Νόμιζα ότι θα πήγαινες για ύπνο!»
-«Τώρα, πηγαίνω», του απάντησε.
Έβαλε νερό στο μπολ του σκύλου, κλείδωσε την πόρτα και έσβησε το φώς στο διάδρομο. Έριξε μία ματιά στο δωμάτιο των παιδιών, μάζεψε κάτι βρώμικα μπλουζάκια και κάλτσες από το πάτωμα και καθησύχασε ένα από τα παιδιά που δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Μόλις έφτασε στο δωμάτιό της. έβαλε το ξυπνητήρι, ετοίμασε τα ρούχα της για την επόμενη μέρα και συγύρισε λίγο τα ρούχα του άνδρα της. Συμπλήρωσε στη λίστα της τρία πράγματα που πρέπει να κάνει.
Εκείνη τη στιγμή ο μπαμπάς είπε :
-«Πάω για ύπνο».
Κι αυτό έκανε, χωρίς να το ξανασκεφτεί.
Τίποτα το περίεργο;
Αναρωτιόμαστε γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο...
Γιατί είναι φτιαγμένες για μεγάλες αποστάσεις.
Δεν μπορούν να πεθάνουν νωρίς, έχουν πολλά πράγματα να κάνουν.."

21 σχόλια:

  1. :( ωωωω..πολυ συγκινητικη ιστορια.. την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μητέρα είναι η η ψυχή κι η κινητήριος δύναμη της οικογένειας!
    Όμορφη δημοσίευση!Αφήνω την καλημέρα μου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστω που το εβαλες.Ετσι να να συνηδοτοποιουμε την αξια της μανας,εργαζομενης,συζηγου,αδερφης,γυναικας και να ειναι μεσα σε ολα.........Που η μανα ειναι αναντικαταστατη.Τελος.Για ολα η μανα-γυναικα τρεχει οι αντρες μια δουλεια κανουν μονο,και αν τους αφησεις στο σπιτι να κανουν αυτα που κανει μια γυναικα καθε μερα,τρελενονται.Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ειναι το καλυτερο φαρμακο που υπαρχει.Καλη σας μερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για οσες ειναι μανες το καταλαβαινουν αυτο που λεω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω στο ότι η αγκαλιά της μάνας είναι το καλύτερο φάρμακο!
      Χαίρομαι που σου άρεσε :)

      Διαγραφή
  5. καλημερα φιλη μου!
    δεν ειχα ξαναδιαβασει την ιστοια. πολυ καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι έχω την εντύπωση ότι ισχύει σε κάθε σπίτι...!
      Καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
  6. Κάθε φορά που το διαβάζω αυτό το κείμενο, η έκπληξη είναι πάντα η ίδια για το πόσα πράγματα κάνει μια μητέρα, μια γυναίκα και που μένουν απαρατήρητα τις περισσότερες φορές...!!
    Καλημέρα Ωραιοζήλη μου!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Σοφία μου, είναι εκπληκτικό...τελικά μια γυναίκα όλα τα μπορεί!
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ κι ένα χαρούμενο ΣουΚου....φιλιά πολλά :))))

      Διαγραφή
  7. Μου το είχαν στείλει και εμένα και το χάρηκα πραγματικά που το διαβάζω ξανά .
    Καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πράγματι,μεγάλη αλήθεια Ωραιοζήλη μου!!Η αγκαλιά τής μάνας,μοναδική!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφη ιστορία και τόσο αληθινή.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το διαβασα και ειναι αληθεια οτι εκλαψα... Ποσο με αγγιξε.
    Μου θυμιζει την μητερα μου...!
    Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα το ίδιο...όταν το πρωτοδιάβασα σκέφτηκα την μητέρα μου :)))
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!