Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Μεγάλο Σάββατο "Ανάστα ο Θεός κρίνων την γην..."

Μεγάλο Σάββατο και ο Χριστός είναι στον Άδη. Κηρύττει στους απ' αιώνας νεκρούς την μετάνοια και την επιστροφή στον Παράδεισο. Μέσα από τους ύμνους της ημέρας αυτής ακουγόταν μια κραυγή γλυκείας προσμονής και επιταγής, μια αναστάσιμη προσευχή, "ανάστα ο Θεός κρίνων την γην"...Και γινόταν προσμονή, ακατάσχετος πόθος... Να! ακουγόταν και η ανάσταση και της δικής μου καρδιάς...

Πηγή: Βιβλίο: Μεγάλη Εβοδμάδα
Το σταυροαναστάσιμο οδοιπορικό της ψυχής μου
αρχμ. Σεβαστιανού Τοπάλη

18 σχόλια:

  1. Εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση κορίτσι μου γλυκό! Το Άγιο φως να φωτίσει τις ψυχές όλων των Χριστιανών!
    Καλά να περάσεις κι αύριο με όσους αγαπάς!
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου για τις όμορφες ευχές σου....!
      Καλή Ανάσταση...!
      Να σαι καλά και να περνάς όμορφα :)

      Διαγραφή
  2. Αυτό το τροπάριο σε συνδυασμό με τις καμπάνες που ηχούν χαρμόσυνα,τους ιερείς που ραίνουν με δαφνόφυλλα το εκκλησίασμα και τους πιστούς να χτυπούν τα καθίσματα,νομίζω πως είναι η πιο ωραία εικόνα που έχω δει στην ζωή μου!Και πάλι καλή Ανάσταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το περιγράφεις πάρα πολύ ωραία θα συμφωνήσω μαζί σου είναι η πιο ωραία εικόνα :))))
      Καλή Ανάσταση φίλε μου!

      Διαγραφή
  3. Καλη Ανασταση με υγεια ευχομαι το αγιο φως να ειναι το φως της ελπιδας και της ψυχης ολων μας ζωντων κ' κεκοιμημενων-Ανασταση νεκρων κ'απελπιζμενων και να μας παρηγορει. Καλο Πασχα- Καλη Λαμπρη κ' καλα τσουγκουγκρισματα.Οτι ποθειτε στις καρδουλες σας να το βρειτε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση να έχουμε ο Κύριος να μας χαρίζει δύναμη και χαρά!!!!
      υ.γ. και καλά τσουγκρίσματα....χαχα μου άρεσε αυτό :)

      Διαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση εύχομαι να έχεις Ωραιοζήλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση, Ωραιοζήλη μου!
    Πάμε να πάρουμε αύρα αληθινής ευτυχίας κι αιωνιότητας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Ανάσταση Ωραιοζήλη και καλό Πάσχα!
    Εύχομαι τα καλύτερα!
    Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση με υγεία, Ωραιοζήλη μου!
    Το Άγιο Φως να φωτίζει τις καρδιές όλων των χριστιανών και να ενδυναμώνει την πίστη μας!
    Να περάσεις όμορφα με τους δικούς σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση!!!!
      Να περάσεις όμορφες στιγμές γεμάτες από Χριστό :)

      Διαγραφή
  8. Να μας κρίνει με αγάπη γιατί και μεις πολλά κάναμε και κανουμε.
    Καλό μας Πάσχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση σου εύχομαι γλυκιά μου. Αγάπη στις ψυχές μας! φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Μαρία μου...ο Χριστός να ναι πάντοτε βοηθός σου :)))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!