Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Μεγάλη Δευτέρα "Ιδού ο Νυμφίος έρχεται..."

Μεγάλη Δευτέρα και άρχισε και η δική μου πορεία, η σταυροαναστάσιμη πορεία της καρδιάς μου. Και έσκυβα μέσα μου. Έβλεπα τον εαυτό μου να ακολουθεί πλάι πλάι τον Χριστό. Κοντά Του στην Βηθανία., στον δρόμο, στον Ναό. Στο ξεκίνημα αυτού του οδοιπορικού ο Κύριος μου ζητά, για να είμαι δίπλα Του, την αγνότητα μου και την ανεξικακία μου. Η μετάνοια μου αυτή και η προσευχόμενη αγάπη μου στους εχθρούς μου με κάνουν συνοδοιπόρο. Ουρανοφύτευτο δένδρο και ο ευατός μου όχι με τα επιδειξιομανή πυκνά φύλλα του εγωισμού και της καθωσπρέπειας του καλού ανθρώπου, αλλά με την βαθειά ταπεινή σιωπή των καρπών της αρετής της αγάπης.
"Εν ψυχή συντετριμμένη, προσπίπτομέν σοι, και δεόμεθα σου Σωτήρ του Κόσμου. Συ γαρ ει Θεός των μετανοούντων."
Πηγή: Βιβλίο: Μεγάλη Εβοδμάδα
Το σταυροαναστάσιμο οδοιπορικό της ψυχής μου
αρχμ. Σεβαστιανού Τοπάλη

21 σχόλια:

  1. καλημέρα ωραιοζήλη μου στο ξεκίνημα της Μ.Εβδομάδας πάρα πολύ όμορφη ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ωραιοζήλη μου!Καλή Μ.Εβδομάδα σού εύχομαι!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα στους έχοντες το δικό τους σταυρό και μη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Μεγάλη εβδομάδα Αριάδνη μου...ο Θεός βοηθός σε όλους :)

      Διαγραφή
  4. Τι ομορφο κειμενο...
    Καλη Μ.Εβδομαδα κουκλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο καθε ανθρωπος ουτωσιαλλος κουβαλαει τον δικο του σταυρο,απλα δεν ταιριαζουν τα προβληματα και βασανα των ανθρωπων.καλο!καλη συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή μεγάλη εβδομάδα !!!
    Με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο κείμενο Ωραιοζήλη μου!!
    Καλη Μεγάλη Εβδομάδα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Σοφία μου....καλή δύναμη στον αγώνα σου!!!
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  8. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα λοιπόν κι ο Θεός ας μας λυπηθεί... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω Πέτρα μου....Καλή Μεγάλη Εβδομάδα...και ο Θεός βοηθός!
      Φιλιά..καλό ξημέρωμα :)

      Διαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)
    Καλό ξημέρωμα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Πολυ ομορφη η αναρτηση σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες....σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις όμορφες ευχές σου....!
      Καλή Ανάσταση να έχεις φίλε μου :))))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!