Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Charlie Chaplin

Καλό μήνα, γεμάτο αγάπη!

23 σχόλια:

  1. ωραιοζήλη μου καλημέρα και καλό μήνα να έχεις !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό μήνα!!!
    Αυτός ο άνθρωπος έχει πει μοναδικές αλήθειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο και πολύ σωστό!
    Καλό Μήνα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμ...γι αυτό την είπαν, αγάπη η χαραμάδα της αιωνιότητας...!!
    Καλό μήνα Ωραιοζήλη μου!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγάλη αλήθεια..!
    Καλό μήνα Ωραιοζήλη μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άψογος ο Τσάπλιν! Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σωστος.ετσι.καλο μηνα και προσοχη στα ψεματα.[γιατι τον υπολοιπο καιρο λεμε μονο αληθειες σε ολα τα θεματα ολοι μας?]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Κική μου, να περνάς όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα με υγεία και πολλά χαμόγελα!
    Αγαπώ Chaplin.. Εδώ εννοεί φυσικά την δύναμη με τον ορισμό της εξουσίας.. όχι την ψυχική δύναμη! :) Γιατί η (ψυχική) δύναμη χρειάζεται τόσο όσο και η αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλλα και απ'την αλλη σκεφτομαι....
    χμμμμ....
    γιατι να πρεπει να επιβαλλουμε κατι?

    Καλον Απριλη,ευχουλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σωστότατο! Η δύναμη έχει ισχύ όσο επιβάλλεται. Τι γίνεται μετά;
    Φιλιά πολλά κορίτσι μου!

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας το πάμε με την αγάπη...τουλάχιστον έχει διαχρονική ισχύ....!
      Καλό σου μήνα :)

      Διαγραφή
  12. Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!