Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Το Άγιον Όρος ζει στον δικό του χρόνο!

Το Όρος ζει στον δικό του χρόνο.
Έχει ξεφύγει από τους πιο σφιχτούς κλοιούς και έχει νικήσει και τις πιο παντοδύναμε κυριαρχίες.
Ο χρόνος δεν δεσμεύει.
Η παράδοση δεν περιορίζει.
Το τελετουργικό τυπικό δεν φυλακίζει.
Το ανθρώπινο ελάττωμα δεν σκανδαλίζει.
Η λανθασμένη επιλογή δεν εμποδίζει.
Η εθνική ταυτότητα και η γλώσσα δεν απολυτοποιούνται.
Η μόρφωση δεν αποτελεί προνόμιο.
Διακρίσεις δεν υπάρχουν.
Οι συγκρίσεις αποφεύγονται.
Αυτό που κυριαρχεί είναι η αδιάλειπτη παράσταση ενώπιον του Θεού και το αγκάλιασμα του σύμπαντος κόσμου.
Φωνή αύρας λεπτής...
Νικόλαος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής

υ.γ. Παρακαλώ όσους έχουν πάει και έχουν προσωπική άποψη να την καταθέσουν!

6 σχόλια:

  1. Πιάνονται διηγήσεις; Μου έχουν πει τα καλύτερα πάντως ! :))
    Καλή εβδομάδα Ωραιοζήλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν το πιστευω απολυτα οτι συμβαινει αυτο,
    πιστευω οτι χωριζεται και αυτο οπως η κοινωνια μας
    το ενα μερος ειναι με τα πολιτικοοικονομικα συμφεροντα
    ιδιως των μεγαλων μονων.
    και το αλλο μερος ειναι οι μικρες μονες και η σκιτες των μοναχων
    που ειναι καθαρα και μονο για την ψυχη τους,
    που ζουν μονοι τους και προσευχονται συνεχως καπου στην ακρη η μακρια στο βουνο.οπως ηταν π.χ. ο γεροντας Πα'ι'σιος.

    το εχουν κανει εμπορικο το Αγιο Ορος τα τελευταια χρονια οπως λεει και στα βιβλια του ο πα'ισιος.
    εχει αλλαξει απο παλια.

    ολα τα πραγματα εχουν δυο οψεις.

    καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διακρίσεις υπάρχουν παντού και δεν ειναι απαραίτητα κακό.
    Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χωρίς να έχω πάει και χωρίς να γνωρίζω, θα συμφωνήσω και εγώ με τα δύο παραπάνω σχόλια. Και μόνο το ότι απαγορεύεται να το επισκεφθούν γυναίκες διάκριση δεν είναι; Δεν είμαι από αυτούς που υποστηρίζουν το "άνοιγμα" σε όλους, απλά κάνω μια διαπίστωση...
    Πάντα υπάρχει και η 2η όψη ενός νομίσματος...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο θα ήθελα να πάω :(
    Μακάρι να γινόταν. Μου έχει πει ο μπαμπάς μου ότι ήταν πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!