Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

"άλλος με τη βάρκα μας!"

Η Πέτρα μας είχε μια ιδέα....για την ακρίβεια είπε:
"θα χαιρόμουν να έβλεπα από εσάς τους φίλους μου,
να κάνετε μια ανάρτηση στο blog σας με θέμα τη Βάρκα!
Με ένα ποίημα, ένα τραγούδι, μια ανάμνηση, μια ιστορία,
έναν συμβολισμό, μια φωτογραφία, 
μια ταινία, μια παροιμία, έναν πίνακα κλπ!"
Ευκαιρία για παιχνίδι λοιπόν (αν και λιγάκι καθυστερημένα)....και η βαρκούλα μας βάζει πλώρη για Αλόννησο....
Πριν δυο χρόνια που λέτε, ξεκίνησαν πέντε καλές φίλες να πάνε βόλτα στην Αλόννησο. Ήταν πολύ χαρούμενες ετοιμάστηκαν από το πρωί και έφτασαν νωρίς στο λιμάνι της Σκοπέλου. 
Το καραβάκι τους περίμενε έτοιμο για νέες περιπέτειες....επιβιβάστηκαν και το ταξίδι ξεκίνησε στην ώρα του...! Αφού έκαναν μια βόλτα πάνω στο καραβάκι να γνωρίσουν τους χώρους βρήκαν την θέση που τις ταίριαζε.....Ήταν η πλώρη, από εκεί είχαν την δυνατότητα να απολαμβάνουν το ταξίδι βλέποντας κάθε βραχονησίδα που περνούσαν, ακούγοντας τον καπετάνιο που περιέγραφε το ταξίδι κι αφήνοντας τον ήλιο να χαϊδεύει τα πρόσωπα τους....! Κάποια στιγμή αντίκρισαν την Αλόννησο, η ώρα της περιήγησης ήταν περιορισμένη, αλλά αυτό δεν τις εμπόδισε να ανακαλύψουν τα όμορφα, γραφικά σοκάκια της παλιάς πόλης....
....να βγάλουν αναμνηστικές φωτογραφίες, να αγοράσουν souvenir και να τσιμπήσουν και κάτι. Και χωρίς να το καταλάβουν η ώρα της επιστροφής έφτασε....Το καραβάκι τους περίμενε για την συνέχεια του ταξιδιού. Το πρόγραμμα είχε μπάνιο στα ανοιχτά της θάλασσας....μια μοναδική εμπειρία, στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου....
.....βουτιές κατευθείαν από το καράβι, παιχνίδια, χαμόγελα....μα η ώρα πέρασε και ο καιρός άρχισε να χαλάει. Ο καπετάνιος τους ενημέρωσε πως έπρεπε να επιστρέψουν όσο πιο σύντομα γινόταν, αφού ο καιρός χάλασε και η θάλασσα θα είχε πολλά μποφόρ.....

Έτσι λοιπόν οι πέντε φίλες ξαναπήραν την θέση τους μέσα στο καραβάκι......σιγά σιγά η θάλασσα άρχισε να έχει κύματα κι ο καπετάνιος ελάττωσε κάπως την ταχύτητα...ο κόσμος άρχισε να κρατιέται απ'τα πλαϊνά ενώ οι πέντε φίλες είχαν παραμείνει πάνω στην πλώρη....τραγουδώντας και γελώντας....! Το καραβάκι έμοιαζε να βυθίζετε μέσα στην θάλασσα και σε δευτερόλεπτα μέσα ξαναέβγαινε στην επιφάνεια...τα κύματα της δρόσιζαν, ο αέρας μπέρδευε τα μαλλιά τους, η αλμύρα είχε γίνει ένα με το δέρμα τους...Φαίνονταν να απολαμβάνουν την τρικυμία, μιας και δεν άλλαζαν θέση, αλλά αντιθέτως γελούσαν και τραγουδούσαν, αψηφώντας κάθε κίνδυνο....Μετά από αρκετή ώρα, το καραβάκι έφτασε στο λιμάνι του...και οι φίλες συνέχισαν την βόλτα τους :)

26 σχόλια:

  1. Καλήμερα, Μύρισε θάλασσα κάλε, χαχαχα
    αχ τι ωραία εικόνα, μου μετέφερες την αλμυρά, και εχω χρονιά να πάω στην θάλασσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αλήθεια...εγώ δεν μπορώ να ζήσω χωρίς θάλασσα...μελαγχολώ, αν και αυτό το διάστημα είμαι μακρυά της και δεν βλέπω την ώρα να επιστρέψω....!
      Καλό μεσημέρι κοριτσάκι μου...να περνάς όμορφα :)))

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίες εικόνες μετέφερε η ιστορία σου! Έχω χρόνια να μπω σε καράβι και όσες φορές είχα μπει είχε θαλασσοταραχή η οποία δε με φόβιζε τόσο όσο η ναυτία που τη συνόδευε και τελικά σχεδόν όλες οι αναμνήσεις μου από καράβια είναι μέσα σε μια τουαλέτα χαχα!
    Στην Αλόννησο δεν έχω πάει ποτέ, αλλά οι φωτογραφίες που μας δείχνεις είναι φανταστικές! Ειδικά η 4η με το μπάνιο στα γαλάζια νερά!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κρίμα, εγώ πάλι δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τα ταξίδια..ευτυχώς...ίσα ίσα που μου αρέσουν πολύ και τα επιδιώκω κάθε καλοκαίρι (και όχι μόνο)!
      Είναι πολύ ωραία στην Αλόννησο, αν σου δοθεί ευκαιρία να πας....είναι βέβαια για πιο οικογενειακές διακοπές...και η Σκόπελος βέβαια τέλεια :)))
      Στην 4 φωτογραφία που λες είναι όντως έτσι τα νερά, απλά την έχω θολώσει λιγάκι για να μην φαινόμαστε....!
      Καλό μεσημέρι να έχεις....φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη φαίνεται η Αλόννησος! Μπράβο Ωραιοζήλη, είχες πολύ καλή ιδέα να μας πας βαρκάδα στο Αιγαίο!
    Δεν έχω πάει ποτέ στην Αλόννησο, αλλά τώρα πια θα το εύχομαι! :D
    Καλά να είστε, με υγεία, να ξαναπάτε όπου σας τραβάει η ψυχή σας!
    Να 'σαι καλά!
    Φιλιά πολλά! Καλό απογευματάκι! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ φέτος οι διακοπές ήταν Σάμο και φυσικά μια βόλτα με καραβάκι δεν έλειπε και μας πήγε μέχρι Πάτμο...χαχαχαχα Θα σας δείξω κάποια στιγμή που θα αξιωθώ και φωτογραφίες....!
      Καλά να περνάς.....να χαίρεστε την κάθε στιγμή :))))

      Διαγραφή
  4. Αλόννησο δέν έχω πάει Ωραιοζήλη μου!Πολύ θά ήθελα!!Πολύ όμορφη η βόλτα πού μάς πήγες!!Τήν θάλασσα όσο τήν λατρεύω,τόσο τήν φοβάμαι!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας Δήμητρα μου....με την πρώτη ευκαιρία....!!!
      Καλό σου βράδυ :))))

      Διαγραφή
  5. ομορφη η βαρκαδα σου.
    τι τυχερη που εισαι που πας καθε χρονο διακοπες'
    εγω λογο οικονομικων τα τελευταια χρονια δεν μπορω να παω
    δυστυχως.
    σε ζηλευω.
    πριν δυο χρονια ειπες πηγες Αλλονησο.
    περυσι που ειχες παει??

    να 'σαι καλα σε ευχαριστουμε.
    καληνυχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δόξα τον Θεό....είναι όντως πολύ ωραία τα ταξίδια...εύχομαι να καταφέρεις σύντομα να πας...!
      Βοηθάνε και στο να αλλάζεις παραστάσεις....!
      Καλό μεσημέρι :)

      Διαγραφή
  6. Palavras gentis podem ser curtas e fáceis de falar, mas seus ecos são verdadeiramente infinitos.
    (Madre Tereza de Calcutá)
    Obrigada pela visita carinhosa!!!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρεσουν πολύ οι φωτογραφίες σου!!! Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πάει πολύ στο Αιγαίο, παρά σε 2-3 νησιά...
    Μη μου πεις ότι εκεί που κάνετε το αστέρι, είστε εσείς??? Ουαου!!!!!
    Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι το τόσο λευκό που βλέπω, η ομοιομορφία!
    Διάβασα πιο πάνω για Σάμο και Πάτμο! Δείξε μας, δείξε μας! Από εμάς η Πάτμος είναι 19 ώρες, γι' αυτό ξέρω ότι δεν πρόκειται να πάω, θα περιμένω με αγωνία όμως τη δική σου περιήγηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου....κατ'αρχήν χαίρομαι που σου άρεσε τόσο πολύ....ήταν πραγματικά υπέροχη εμπειρία....!
      Όσο για την ερώτηση σου, ναι εμείς είμαστε μέσα στην θάλασσα....η πέμπτη τραβούσε την φωτογραφία....!
      Έχω σκοπό να κάνω αφιέρωμα και στις φετινές διακοπές...πρέπει να βρω χρόνο...να σου πω απλά ότι για να φτάσουμε Σάμο κάναμε 22 ώρες με το καράβι, οπότε νομίζω πως η Πάτμος σας πέφτει σχετικά κοντά...χαχαχαχααχ
      Φιλιά πολλά....καλό μεσημέρι :)

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη η βόλτα σου !
    Πήρα τη θαλασσινή μου αύρα και φεύγω ;-)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα! Ωραία φαίνεται η Αλόννησος! Φέτος ήταν να πάμε Σποράδες αλλά δεν τα καταφέραμε και καταλήξαμε Κυκλαδες!
    Καλή συνέχεια φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ ωραία....βασικά δεν υπάρχει νησί μας που να έχω πάει και να μην μου άρεσε.....!
      Καλό μεσημέρι Κατερίνα μου...να περνάς όμορφα :)

      Διαγραφή
  10. Αξέχαστη η συγκεκριμένη βαρκάδα δεν το συζητώ!!! Φοβερή εμπειρία! Νομίζω πως θα μπορούσες τώρα να αναφερθείς και σε ένα άλλο ταξίδι με μια βαρκούλα που κράτησε 20- 22 ώρες αν θυμάμαι καλά!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά θυμάσαι...δεν ξεχνιέται και τόσο εύκολα άλλωστε....χαχαχαχαχα
      Σύντομα θα την έχεις.... :))))

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφα που το παρουσίασες..μας ταξίδεψες και μας - αν και εγώ δε μπορώ τα ταξίδια με πλοίο , ζαλίζομαι με πειράζουν.. Μου αρεσαν οι φωτος σου ειδικά η τελευταία με τη θαλασσινή σπηλιά
    Ωραία η ιδέα της Πέτρας συμμετείχα και γω (η δική μου αντίστοιχη ανάρτηση ειναι εδώ http://www.delfinaki-sunset.blogspot.com/2014/07/blog-post_6.html)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι τρελαίνομαι για ταξίδια με οποιοδήποτε μέσο...στο συγκεκριμένο πάντως κουνούσε πάρα πολύ.......σαν να ήμασταν σε παιχνίδι του λούνα παρκ, χωρίς την απαραίτητη ασφάλεια :)
      Ήταν τέλεια όμως!
      Έρχομαι να δω και την δική σου συμμετοχή :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!