Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Δεν είναι κακό....


18 σχόλια:

  1. Πολύ σωστό!Και πιο όμορφο είναι να κλαις από χαρά!
    Καλημέρα με πολλά χαμόγελα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλώς την...! Καιρό είχα να σε δω.... :)
      Καλή εβδομάδα Σοφία μου!

      Διαγραφή
  3. ε μα ναι πια.....φίλη μου καλημέρα καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου... να έχεις μια όμορφη και χαρούμενη εβδομαδα.. καλως σε βρήκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ απόλυτα..
    καλό σου απόγευμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιτρεπεται δε
    να κλαψεις επειδη κλαιγεσαι.
    Κι ειναι μια καλη αρχη...
    μπορω να πω.

    Φιλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχαχαχ Αυτό να λέγεται! Αλλά έχουμε συνηθίσει ότι το να κλαίμε και να κλαιγόμαστε είναι το ίδιο!
    Καλή εβδομάδα Ωραιοζήλη μου!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι όμως....!
      Καλημέρα Αριστέα μου...να έχεις μια όμορφη εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  8. Το θέμα είναι να μπορεί κανείς να συνειδητοποιεί τη διαφορά, Ωραιοζήλη μου!
    Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ είναι τα δύσκολα Κωνσταντίνα μου....!
      Καλημέρα....καλή δύναμη :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!