Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Όλα περνάνε!

Ψάχνοντας το κινητό μου, ανακάλυψα πως μπορείς να βάλεις ένα μήνυμα μπροστά στην οθόνη...που θα το βλέπεις κάθε φορά που ανοίγεις το κινητό σου, δηλαδή άπειρες φορές την μέρα!!!
Μετά από σκέψη κατέληξα πως αυτό που θα μου έδινε δύναμη ήταν η φράση "Όλα περνάνε!"
Αν το καλοσκεφτείς σ'αυτή την ζωή όλα περνάνε....ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός όπως λένε....
Όταν βρίσκομαι κάπου και περνάω ωραία κοιτώντας το κινητό μου σκέφτομαι πως θα περάσει κι αυτό...γι'αυτό πρέπει να το απολαύσω όσο είναι καιρός ακόμη....να το ζήσω τόσο ωραία που θα μείνει στην  μνήμη μου σαν μια ωραία ανάμνηση, σαν μια όμορφη στιγμή....που σε κάθε σκέψη της θα μου χαρίζει ένα χαμόγελο!
Όταν πάλι δεν είμαι καλά, με κάνει να σκέφτομαι πως σε λιγάκι θα περάσει ο χρόνος και θα μπορώ να το αφήσω πίσω μου....τίποτα δεν μπορεί να μείνει μαζί σου αν δεν θες εσύ να το κρατήσεις...!
Γενικά είναι μια αλήθεια που με κάνει να αντιμετωπίζω την πραγματικότητα με μια άλλη ματιά :)))
Και για όσους δεν το πιστεύουν αλήθεια σας λέω....Όλα περνάνε!!!!

υ.γ. Καλημέρα και συγγνώμη που έχω χαθεί λιγάκι τελευταία....βλέπω τα σχόλια σας και μου δίνουν μεγάλη χαρά....θα απαντήσω αν προλάβω μέσα στην μέρα! 
υ.γ. Επίσης εύχομαι να προλάβω να περάσω και απ'τα δικά σας ιστολόγια....δυστυχώς ο χρόνος μου έχει περιοριστεί λιγάκι....!

19 σχόλια:

  1. καλήμερα ετσι είναι, εύχομαι να μπορούσαμε εστω για μερικές στιγμές να παγώσουμε τον χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το έχω ευχηθεί αυτό!!!!
      Δεν έπιασε όμως....χαχαχαχα
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  2. Καλύτερο κι από ένα κινητό είναι το μυαλό!Αυτό θα έπρεπε να 'χουμε ρυθμίσει στο "Όλα περνάνε!"
    Δημοσίευση με όμορφες σκέψεις!
    Καλημέρα Ωραιοζήλη μου και καλή δύναμη!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Νίκο μου....ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι τι να σου κάνει κι αυτό....χαχαχα
      Να 'σαι καλά...και να περνάς όμορφα...σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  3. Χροοονια τωρα
    εχω βαλει τη φραση
    "ΓΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ"
    και καθε φορα που το διαβαζω
    με απορια του λεω:
    "σε μενα το λες?"....
    χαχαχαχα....

    Οοοοοοοολα περνανε!
    Φιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα.......ωραίο!!!!
      Καλό σου απόγευμα αγριομελάκι μου....!
      φιλάκι κι από μένα :*

      Διαγραφή
  4. πολύ όμορφη ανάρτηση γεμάτη ελπίδα!
    καλησπέρα Ωραιοζήλη μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να κάνω μια προσπάθεια κι εδω μήπως έχω περισσότερη τύχη.
    "Ψάχνοντας το κινητό μου να δω αν όντως το ρολόι του πάει καλά ή ανάποδα, ανακάλυψα πως η ζωή κάνει κύκλους σαν το ρολόι μου. Έτσι όταν βρίσκομαι κάπου και περνάω ωραία κοιτώντας το κινητό μου, την ώρα εκείνη σκέφτομαι πως αφού η ζωή κάνει κύκλους τότε όλα περνάνε -τώρα πως περνάνε αφού όπως είπα κάνουν κύκλους δεν τόχω λύσει ακόμα αλλά θα το λύσω κι αυτό σας το υπόσχομαι, αλήθεια.
    Λυπάμαι που δεν έχω άλλο χρόνο αλλά επειδή κι αυτός μάλλον κάνει κύκλους-τι είπα πάλι- θα ξαναπεράσω και τότε θα έχω περισσότερο.
    Σας ευχαριστώ και να περνάτε όμορφα κάνοντας κι εσείς κύκλους.
    Όσοι επιθυμείτε να σχολιάσετε να προσέχετε γιατί αυτή είναι μια σελίδα χριστιανικού περιεχομένου"
    Έχω καμιά ελπίδα τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρουσα η άποψη σου με τους κύκλους...αν και πιστεύω πως κάθε κύκλος είναι διαφορετικός γι'αυτό και ενώ όλα κάνουν κύκλο ταυτόχρονα περνούν και αλλάζουν!!!
      Σε τι αναφέρετε η ερώτηση σου;;; Σε τι ακριβώς θα ήθελες να έχεις ελπίδα;

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Όλα περνούν...μένει μονάχα ότι επιλέγουμε να κρατήσουμε....!
      Καλό σου απόγευμα Αριάδνη μου :)

      Διαγραφή
  7. Όλα περνάνε! Αυτό ξαναπές το!
    Φυσικά περνάνε και τα καλά και τα κακά. Η διαπίστωση αυτή όσο πιο νωρίς γίνει τόσο πιο καλά! Θα δίνουμε περισσότερη προσοχή στα καλά, θα αντέχουμε τα κακά!
    Από τις πιο θετικές αναρτήσεις σου...τη λάτρεψα!

    Αν εγώ επέλεγα μήνυμα θα ήταν "άδραξε τη μέρα". Κοινότυπο αλλά αναγκαίο να θυμάμαι να μην χάνω λεπτό από τη ζωή που τρέχει!

    Φιλάκια πολλά κορίτσι ου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο το μήνυμα που διάλεξες, απλά νομίζω πως δεν θα έβρισκε εφαρμογή πάνω μου.......χαχαχαχα
      Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...φιλιά πολλά :))))

      Διαγραφή
  8. Ένα πρωί ο μικρός Σολομώντας είδε τον χρυσοχόο του πατέρα του, του βασιλιά Δαυίδ, να κάνει βόλτες στην αυλή του παλατιού, σκεφτικός και στενοχωρημένος. Το παιδί τον ρώτησε με απορία:
    - Γιατί είσαι τόσο σκεφτικός και λυπημένος, φίλε μου;
    - Επειδή μέσα σε επτά ημέρες πρέπει να βρω μια λύση σε αυτό που μου ζήτησε ο βασιλιάς πατέρας σου, του απάντησε ο χρυσοχόος. Αν δεν τη βρω θα χάσω τη δουλειά μου. Αλλά είμαι απελπισμένος γιατί δεν υπάρχει λύση σ’ αυτό που μου ζήτησε!
    - Και τι είναι αυτό που σου ζήτησε; ρώτησε ο Σολομώντας.
    - Μου ζήτησε να του φτιάξω ένα χρυσό δαχτυλίδι που να έχει πάνω του χαραγμένη μία επιγραφή γραμμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να θυμίζει στο βασιλιά, όταν βρίσκεται σε περίοδο μεγάλης ευτυχίας, να μην παρασύρεται από την ευτυχία του ξεχνώντας το θεϊκό λόγο. Αλλά και όταν βρίσκεται σε περίοδο μεγάλης δυστυχίας να τον βοηθάει να διατηρεί το κουράγιο του και να αντιμετωπίζει τις αποτυχίες και τις δυσκολίες.
    Αμέσως ο Σολομώντας Σολομώντος είπε τι έπρεπε να γράψει πάνω στο δαχτυλίδι: “Θα περάσει κι αυτό!”

    Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει η ιστορία με τα συγκεκριμένα πρόσωπα,πάντως με βοηθάει να τη σκέφτομαι σε κάθε στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αυτή την ιστορία την έχω διαβάσει κι εγώ...αν δεν κάνω λάθος στο βιβλίο "Όταν θέλεις να ξεκουράζεσαι", αλλά έχει πολλά χρόνια....ευχαριστώ που μου την θύμησες....!
      Καλό σου βράδυ Άννα Μαρία μου :)

      Διαγραφή
  9. Συμφωνώ όσο δε φαντάζεσαι! Όλα περνάνε! Όλα! Ακόμα κι όταν έχεις βρεθεί στην απελπιστική κατάσταση που δεν αντέχεις ούτε από το κρεβάτι να σηκωθείς, θα δεις ότι καθώς περνάει ο χρόνος, τα προβλήματα λύνονται όλα σιγά σιγά :)
    Μακάρι τα καλά και τα όμορφα να διαρκούσαν περισσότερο όμως, χαχα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως τότε έπαυαν να είναι ωραία!!!!
      Φιλιά πολλά Αναστασία μου....καλό σου απόγευμα ;)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!