Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Θα γινόμουν πολύ μικρός σαν αστεράκι....

Έβρισκα πολύ παρηγοριά όταν χανόμουν μέσα στο σύμπαν. Από το Δημοτικό ακόμη διάβαζα γι'αυτό. Ήθελα να σπουδάσω Αστρονομία. Νόμιζα ότι εκεί μέσα κάτι θα έβρισκα. Ήταν η ελπίδα μου. Θα χανόμουν στο άπειρο, στο άγνωστο, στο θαυμαστό και τέλειο, και θα ξαναγεννιόμουν. Θα γινόμουν πολύ μικρός σαν αστεράκι κι έτσι μόνο θα αντίκριζα το μεγαλείο μου. Θα συναντούσα τον εαυτό μου, την ερμηνεία και τον λόγο της ύπαρξης μου. Ίσως και τον Θεό. Αυτό ήταν η ελπίδα μου.
"Αν υπάρχει ζωή
Θέλω να ζήσω"
Νικόλαος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής

15 σχόλια:

  1. ..και τελικά Τον συνάντησε...όχι όμως εκεί που περίμενε...το σύμπαν όμως ήταν ο δικός του δρόμος για να Τον βρει!...για τον καθένα μας ο Θεός οικονομεί κατάλληλα...!!!!!!!!!!
    ιδιαίτερο βιβλίο που απαντά σε αρκετά ερωτήματα...και νομίζω πώς η πορεία ζωής του συγκεκριμένου ιερέα είναι μια μεγάλη απάντηση από μόνη της...
    καλημέρα όλη μέρα Ωραιοζήλη μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Άμυ μου πραγματικά πολύ ωραίο το βιβλίο του και αρκετά εύστοχο...!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα :))))

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και σοφά τα λόγια του Μητροπολίτη!
    Το σύμπαν βρίσκεται μέσα μας και για να κατανοήσουμε τη δημιουργία του, θα πρέπει ν' αγκαλιάσουμε ένα απ' τα δημιουργήματά Του... τον άνθρωπο!
    Χαρούμενη καλημέρα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκο μου...!
      Έτσι είναι...ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο για να Τον γνωρίσει...!

      Διαγραφή
  3. μοναδικά !!! δεν χωράει σχόλιο
    καλημέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σπουδαια λογια.
    μπραβο στον μητροπολιτη.
    καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπέροχο απόσπασμα! Δε χωράει κανένα άλλο σχόλιο!
    Σε φιλώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη εισαγωγή για κάποιον που συνάντησε το θεό εκεί που τον οδήγησε η καρδιά του!
    Φιλιά πολλά κορίτσι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εμένα μου άρεσε πολύ αυτό το απόσπασμα...γι'αυτό και είπα να μείνει στο αρχείο μου!!!!
      Καλή σου μέρα Αριστέα μου :))

      Διαγραφή
  7. Μακάρι κάποτε να ακαλύψουμε τι γίνεται στους άλλους αστέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω πως έχει και τόση σημασία.....καλύτερα να ανακαλύψουμε τι γίνεται μέσα μας!!!!
      Καλημέρα Χριστίνα μου...και σ'ευχαριστώ για τις βόλτες σου... :))))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!