Τρίτη, 12 Αυγούστου 2014

Εγωισμός~Ευτυχία


14 σχόλια:

  1. Χάρηκα πολύ που βρήκα αυτό τον όμορφο χώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  2. Έτσι ακριβως! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλη μου ο εγωισμος ειναι καταρα της ανθρωποτητας.....την καλημερα μου!Σταυρουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω....να έχεις ένα όμορφο μεσημέρι :)))

      Διαγραφή
  4. Συμφωνω και επαυξανω!!

    Ο εγωί΄σμος ειναι ο χειροτερος εχθρος του ανθρωπου.

    και δυστυχως ολοι τον εχουμε.

    την καλησπερα μου αφηνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι είναι... Και δυστυχώς όλους μας πιάνει πού και πού ο εγωισμός μας..
    Φιλάκια πολλάαααα! Καλό ξημέρωμα! ❤
    (πάω και στις προηγούμενες αναρτήσεις που έχασα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αναστασία μου....!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα :)))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!