Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Εμένα ποιος με ρώτησε και γεννήθηκα σ'αυτόν τον κόσμο;

-Εμένα ποιος με ρώτησε και γεννήθηκα σε αυτόν τον κόσμο; Θα προτιμούσα να μην είχα γεννηθεί. Δεν θα ήθελα να ζω. Αν πάλι κάνω όλα αυτά που λέει η Εκκλησία δήθεν για να ζήσω, δεν μπορώ, με σφίγγει κάτι στο λαιμό. Αν για να ζήσεις δεν πρέπει να ζεις, τότε τι αξία έχει η ζωή;
-Αν όμως για να ζήσεις, δώσεις ζωή στην κάθε σου στιγμή, τότε δεν θα ήθελες να πεθάνεις. Έτσι γίνεσαι αθάνατος. Είναι υπέροχη αυτή η ζωή, αρκεί κανείς να ξεφύγει από την εφημερότητα στην αιωνιότητα, από τον φόβο της ζωής και του θανάτου στην αίσθηση της χωρίς θάνατο ζωής του. Αυτό είναι η πίστη και η κοινωνία του Θεού Μη τη φοβάσαι την Εκκλησία. Μπορείς να τη ζήσεις σαν καλή μάννα.
Αν υπάρχει ζωή
Θέλω να ζήσω
Νικολάου Μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής

19 σχόλια:

  1. πολυ καλο μηνυμα.
    μπραβο σου που το αναρτησες.
    ετσι ακριβως ειναι η ζωη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή απάντηση σε ερωτήματα που μας "βασανίζουν" όλους...
    Γιατί όμως φοβόμαστε την εκκλησία και την θρησκεία; Γιατί δε βλέπουμε το Θεό ως φίλο που μπορούμε να ακουμπήσουμε πάνω τα βάσανά μας για να μας βοηθήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως όταν κάτι δεν το γνωρίζουμε το φοβόμαστε!!!
      Καλό σου βράδυ κοριτσάκι :))))

      Διαγραφή
  3. Η ζωή είναι δώρο! Και μπορούμε από αυτό το δώρο να δίνουμε στους άλλους και τίποτα να μην χάνουμε!
    Λάθος ερμηνείες μας διώχνουν από το θεό.
    Πολύ όμορφο κειμενάκι χαρά μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω..αυτές οι λάθος ερμηνείες κάνουν πολύ κακό!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  4. γιατι δεν απαντας στα σχολια μου εδω και κακαμποσο καιρο??
    καλησπερα.
    Βασιλικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη Βασιλική μου, αλλά αποφάσισα να μην απαντώ στα σχόλια των Ανώνυμων, μπορείς να υπογράφεις στο τέλος κι έτσι θα σου απαντώ!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  5. Αξιοθαύμαστο το σημερινό κείμενο, καλή μου Ωραιοζήλη!
    Καλή Κυριακή σου εύχομαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ετσι καλη μου τι ομορφο....δεν περιμενα να ειπωθει απο ιερεα......ετσι γεμισε τις μερες μας με αυτα τα μικρα κ ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως υπάρχουν κι αυτές οι εξαιρέσεις για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα!!!!!
      Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις :)
      Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  7. Σήμερα ξεκίνησα να το διαβάζω το συγκεκριμένο βιβλίο.
    Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.
    Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο!!
    Σούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλές φορές ρώτησα τον εαυτό μου
    Εμένα ποιος με ρώτησε και γεννήθηκα σε αυτόν τον κόσμο;
    Γιατί γεννήθηκα; Γιατί ήρτα σ αυτό το κόσμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να πήρες την απάντηση σου!
      Βρες την αξία της ζωής και άρχισε να ζεις :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!