Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

!!!......Πάτμος.....Σάμος.....!!!

Καβάλα

Λήμνος 
Μυτιλήνη (με πανσέληνο)  
Χίος (από την μια μεριά το φεγγάρι..... 
Χίος   ...και από την άλλη η ανατολή του ήλιου) 
Σάμος
"Χρυσή άμμος" 
"Μπάλος"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Πάτμος 
Αγ. Ιωάννης ο Θεολόγος 


Στο σπήλαιο της Αποκαλύψεως



-----------------------------------------------------------------------------------------------------
"Μυκάλη"
Καρλόβασι
ο άγιος Νικόλαος
"Ποτάμι"
"Τσαμαδού"
Παναγία Βροντιανή 

Μεγάλη Παναγιά
"Ηραίον" 
"Ο μεγάλος ναός της θεάς Ήρας" 
ανατριχίλα στο άγγιγμα των αρχαίων προγόνων μας.....χαχαχαχα
αυτό για σένα Κική μου :Ρ 
Μια γενική άποψη του πως ήτανε παλιότερα


ο Πυθαγόρας με το γνωστό Πυθαγόρειο θεώρημα!
"Κερβέλη"
η καλύτερη παραλία θα έλεγα....!


"Μικρός Σεϊτάνι" 
"Λεμονάκια"
"Γλυκόριζα"


Βαθύ



Φιλεναδίτσες μου εύχομαι και του χρόνου!!!!!

υ.γ. επίσης είναι η συμμετοχή μου στο παιχνίδι Καλοκαιρινές αποδράσεις της Μαρίας Έλενας!

38 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Πρώτα ο Θεός Χριστίνα μου...κι εγώ το εύχομαι περνάω πολύ καλά μαζί τους :))))
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφες φωτογραφίες από πανέμορφα μέρη!! Δυστυχώς από όλα αυτά μόνο στην Καβάλα πήγα- 2 φορές θέμας, είναι πανέμορφη!! Αλλά σίγουρα θα πάω και στα άλλα μέρη κάποια στιγμή!! Μου άρεσε πολύ ο Πυθαγόρας χεχε Καλή μέρα να έχεις φίλη μου! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πλάκα έχει ο Πυθαγόρας....σου εύχομαι να τα καταφέρεις και να τα επισκεφθείς κάποια στιγμή...είναι και τα δυο πολύ όμορφα νησιά :))))
      Καλό σου απόγευμα Βασιλική μου!

      Διαγραφή
  3. Λίγες από τις τόσες χιλιάδες ομορφιές της χώρας μας!Πολύ ωραίες εικόνες!
    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Όλγα μου....είναι πολύ ωραίο να τις ανακαλύπτει κανείς!!!
      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα, Ζηλίτσα!!! Την περίμενα πως και πως την ανάρτηση για να θυμηθώ τις αξέχαστες αυτές μέρες!!! Απίστευτες στιγμές ζήσαμε και φέτος! Βλέποντας τις φωτογραφίες μου φάνηκε ότι έχει περάσει πολυς καιρός! Άντε και του χρόνου με το καλό! Καλά να περνάς! Εύχομαι να τα πούμε σύντομα!
    Υ.Γ: Περίμενα βέβαια ότι θα ανεβάσεις και το τραγούδι των διακοπών!, αλλά μάλλον το κρατάς για επόμενη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sorry το ξέχασα...υπόσχομαι να κάνω ξεχωριστή ανάρτηση που θα είναι μέσα....και θα περιγράφει κάποιες απ'τις στιγμές μας...! Χαίρομαι που σου άρεσε...φιλιά πολλά!!!
      υ.γ. Μην ρωτήσεις πότε θα γίνει αυτή η ανάρτηση, κανείς δεν ξέρει...χαχαχα
      υ.γ. Περιμένω φωτογραφίες απ'την δική σου εκδρομή...πότε είπαμε ότι πας;;;;

      Διαγραφή
    2. 17-23 Σεπτεμβρίου!!! Θα βγάλω μπόλικες και θα σας φέρω! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  5. ΦΟΒΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!! Δεν έχω λόγια..Ταξιδέψαμε για άλλη μια φορά στην υπέροχη Σάμο και όχι μόνο! Για άλλη μια φορά ανατρίχιασα βλέποντας τον Ηραίον δε το συζητώ! Η κάθε φωτογραφία έχει τη δική της ιστορία! Να σαι καλά Ζήλη μου που μας τα θύμησες!!
    Συμφωνώ με Μαρία Τζ. για το τραγούδι των διακοπών! Το περιμένω πως και πως!! Επίσης σε περιμένουμε και εσένα πως και πώς έχουμε αφήσει κάποιες εκδρομές στη μέση.. κάτι ride horsing αν θυμάμαι κάλα...χαχαχααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου θύμισα όλες αυτές τις υπέροχες στιγμές....και φυσικά δεν έχω ξεχάσει τα σχέδια μας για ride horsing...κανονίστε το και πείτε μου ημερομηνία....!!!!!
      Φιλιά πολλά ;))))
      υ.γ. Όπως είπα και στο Μαράκι το ξέχασα το τραγούδι, αλλά θα προσπαθήσω να επανορθώσω με καινούρια ανάρτηση....κάποια στιγμή!

      Διαγραφή
    2. Μόλις συνειδητοποίησα τι έγραψα κι εγώ κι εσύ.....ελπίζω να καταφέρεις να βρεις πληροφορίες για το ride horsing, γιατί δεν μας βλέπω να κάνουμε horse riding.....
      .xaxaxaxaxa

      Διαγραφή
    3. xaxaxa εγώ ήξερα τι έγραφα! τόσες μέρες ride horsing το έλεγα.. Νομίζεις ξεχνιέται εύκολα;
      Περιμένουμε την καινούργια ανάρτηση! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. φοβερό φωτογραφικό ταξίδι , τι απίστευτα μέρη που έχουμε....
    καταπληκτικά
    καλημέρα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η αλήθεια είναι πως η Ελλαδίτσα μας είναι υπέροχη σε όλες τις γωνιές της!!!!
      Καλό σου απόγευμα Νικόλα μου :)

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο τό φωτογραφικό σου ταξίδι, Ωραιοζήλη μου!!Τήν Σάμο τήν επισκέφτηκα πέρσι τόν Μάιο!!Είχα μαγευτεί από τά πανέμορφα μέρη της!!Πάντα όμορφα νά περνάς!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρα μου...ναι είναι πολύ όμορφο νησί...πρώτα ο Θεός λέω να ξαναπάω!!!!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  8. Όμορφες εικόνες!

    Από τη Χίο έχω πολλές μνήμες, έκανα το στρατιωτικό μου εκεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο από μακριά την είδα...αλλά φαίνεται ωραίο νησί...θέλω να πάω κάποια στιγμή :)
      Ελπίζω οι μνήμες να ήταν ευχάριστες :)))
      Να έχεις ένα όμορφο μεσημέρι!!!

      Διαγραφή
  9. Όμορφη ανάρτηση.
    Σ' ευχαριστώ πολύ.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελλάδα και πάλι Ελλάδα!!!!!
    Ευχαριστούμε για τις ομορφιές Ωραιοζήλη μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε Ελλάδα....!!!!!
      Που αλλού να πας το καλοκαίρι....τι συγκρίνετε με τα υπέροχα νησιά μας!!!!!!
      Καλή συνέχεια Άμυ μου :)

      Διαγραφή
  11. Ωραια τα ταξίδια σου Ωραιοζήλη μου!
    Καλό μας ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν...είναι πράγματι όμορφες στιγμές που θέλω να θυμάμαι :)))
      Καλό σου μεσημέρι!

      Διαγραφή
  12. Ωραία η καλοκαιρινή απόδραση, Ωραιοζήλη μου!
    Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου, μα αυτή που θαύμασα πιο πολύ είναι με τον Πυθαγόρα! :)))
    Σου εύχομαι και του χρόνου με υγεία, πρώτα ο Θεός!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έξυπνη η ιδέα τους για το άγαλμα!!!
      Να είσαι καλά Κωνσταντίνα μου...καλή συνέχεια σε ότι κάνεις :)

      Διαγραφή
  13. τελειες φωτο γραφιες!!!
    Ελλαδαρα μας!!!
    με της ομορφιες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πωπωπω! Φωτογραφίες υπέροχες!!!
    Αχ... Ελλάδα, θάλασσα, γαλάζιο... Πυθαγόρας... :)
    Πανέμορφα νησιά! Μου αρέσει τόσο πολύ να βλέπω τέτοιες περιηγήσεις! Περίμενα πώς και πώς γι' αυτή την ανάρτηση!!!
    Θα το πω στον Αλέξανδρο, που βλέπω ότι δεν έχει πάρει χαμπάρι, και θα χαρεί πολύ!
    Βρε Ωραιοζήλη, συγγνώμη που δεν είναι πλέον τακτικές οι επισκέψεις μου :( λίγο το διάβασμα που έχει ενταθεί για το Σεπτέμβρη, λίγο κάτι θέματα που έχουν προκύψει στη δουλειά του Άλεξ, δεν πολυτριγυρίζω στην μπλογκογειτονιά συχνά :(
    Όμως όταν βρίσκω χρόνο, περνάω πάντα, να το ξέρεις ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Αναστασία...χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, να σου πω την αλήθεια στον Πυθαγόρα σε θυμήθηκα κάποια στιγμή...εσένα και τα μαθηματικά σου ;)))))...χαχαχαχα
      Σ'ευχαριστώ που με σκέφτεσαι, ελπίζω και εύχομαι να τα πας καλά στην εξεταστική σου και να λυθούν τα όποια προβλήματα έχει ο Αλέξανδρος στην δουλειά του :)))
      Να είστε καλά....φιλιά πολλά :)))))))))))))

      Διαγραφή
  15. Φανταστικές φωτογραφίες!!! Μου άρεσε ιδιαίτερα αυτή με τα ποδαράκια έξω από το καράβι χαχα!
    Είχα περάσει από την Πάτμο σαν στάση μερικών ωρών πηγαίνοντας αλλού και μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση! Θέλω να πάω και κανονικά!
    Ότι περάσατε τέλεια νομίζω είναι δεδομένο! Εύχομαι να ξεκουράστηκες και να επέστρεψες ανανεωμένη!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν........εννοείτε πως περάσαμε τέλεια!!!!! Σκέφτομαι να κάνω και κάτι ακόμα γι'αυτές τις διακοπές, αλλά δεν ξέρω πότε θα βρω τον απαραίτητο χρόνο.....!
      Στην Πάτμο είναι όντως πολύ ωραία κι εγώ θα ήθελα να ξαναπάω, γιατί όπως κατάλαβες ημερήσια πήγαμε και δεν προλάβαμε να το χαρούμε πολύ το νησί :)))
      Όσο για τον αν ξεκουράστηκα, έχω να σου πω πως δεν έμεινε και πολύς χρόνος γι'αυτό....χαχαχα
      Φιλιά πολλά!!!!!!!! Καλό σου βράδυ κοριτσάκι μου!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πήγες σε όλα αυτά τα μέρη;
    Υπέροχες φωτογραφίες ... άρα πέρασες καλά :)))
    Και του χρόνου ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά βάση πήγαμε Πάτμο και Σάμο....απλά στην Σάμο πήγαμε με πλοίο από την Καβάλα οπότε περάσαμε κι από άλλα νησιά, δεν κατεβήκαμε όμως!
      Και ναι πέρασα πάρα πολύ καλά :))))
      Σ'ευχαριστώ για την όμορφη ευχή σου και σε σένα εύχομαι ότι επιθυμείς ;)

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφη ανάρτηση.Ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας .. Το Βαθύ ειναι στην Κεφαλονιά; Ηραίο το είδα και εγω από κοντά,τι όμορφο να βλέπεις την αρχαία Ελλάδα μπροστά σου. Μου άρεσαν όλες οι φωτος ειδικά η πρωτελευταία και αυτή με το στενό παραθυράκι που φαίνεται η θάλασσα (η δεύτερη φώτο μετά τη φώτο σπήλαιο αποκάλυψης) (μια ίδια έβγαλα και γω σε μια εκδρομή μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν...το Βαθύ είναι στην Σάμο (κάτι σαν πρωτεύουσα του νησιού)
      Είναι φανταστικά τα νησιά μας :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!