Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Αγαπώ....


22 σχόλια:

  1. Ας γελασουμε λοιπον....
    ακομα και με τα χάλια μας...
    Ειναι μια καλη αρχη..
    δε νομιζεις?

    καλημερολουλουδογιασεμακιπανλευκοπουχαχανιζειμετιςμυτεςμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αρχή καλή φαίνεται...ελπίζω να μην μείνουμε εκεί.....χαχαχαχα
      Καλό μεσημέρι αγριομελάκι μου :))))

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με το Αγριομελάκι πιο πάνω... Ας γελάσουμε και αν δεν έχουμε λόγο ας γελάσουμε με τα χάλια μας...
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχ....όπως είπα και στο αγριομελάκι....για αρχή καλό είναι... :)
      Καλό μεσημέρι κοριτσάκι!!!

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ απόλυτα... Το γέλιο θεραπεύει τα πάντα. Και αν το έχεις προσέξει, οι άνθρωποι που σε κάνουν να γελάς πολύ τελικά είτε είναι οι καλύτεροί σου φίλοι, είτε τους ερωτεύεσαι.
    Καλό απογευματάκι! Πολλά φιλιά!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι πρόσεξα..... :)
      Να 'σαι καλά Αλέξανδρε μου....και να χαμογελάς πάντα :)))))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Γενικώς μου αρέσει το γέλιο και πάντα βρίσκω με τους δικούς μου ανθρώπους τρόπο να γελάμε ....
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το καλύτερο.....εύχομαι πάντα να χαμογελάς :)))
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  5. υπέρ του γέλιου εννοείται..!!

    καλησπέρα Ωραιοζήλη μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το γελιο ειναι ζωη.
    λιγο δυσκολο στης μερες μας να βρεις ανθρωπους να γελανε.
    οι περισσοτεροι ειναι κατηφιασμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία πράγμα να γελάς....αν δεν το βλέπεις συχνά γύρω σου, φρόντισε να το δημιουργήσεις....!
      Καλό ξημέρωμα :)

      Διαγραφή
  7. ξερεις τι λεν娴 οτι οι ανθρωποι που γελουν ευκολα ειναι και οι πιο πληγομενοι και ευεσθητοι.
    και καλλιστα οσο ευκολα γελανε τοσο ευκολα και κλαινε.
    καλησπερουδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εγώ το ίδιο! Και να ξέρεις ότι οι άνθρωποι που θα σε κάνουν να γελάσεις, σε νοιάζονται πολύ... Επομένως αξίζουν την αγάπη σου! ;-)
    Καλό βραδάκι Ωραιοζήλη μου :))))
    Φιλιάάάάάάααααα πολλάάάαααα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Αναστασία μου...γι'αυτό πρέπει να τους προσέχουμε.... :)
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  9. Το χαμόγελο και το γέλιο Ωραιοζήλη μου είναι πηγή χαράς για τον ψυχισμό μας!κάνει θαύματα!οπότε οι άνθρωποι που μας κάνουν να γελάμε λειτουργούν σαν θεραπευτικό μέσο!γύρισα μόλις απο Ζάκυνθο κι επειδή εκεί τουλάχιστον γέλασα πολύ, ήρθα με πολύ καλύτερη διάθεση πίσω στην Πρωτεύουσα!καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το διαβάζω.....πάντα χρειαζόμαστε μια αλλαγή για να γεμίσουμε μπαταρίες....!
      Καλή σου μέρα....γεμάτη χαμόγελα :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!