Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Before i die I want to...

«Πριν πεθάνω…» 
Μια θλιβερή ιστορία που έγινε παράδειγμα δημιουργικότητας. 
Ξεκίνησε όταν η Κάντι Τσάνγκ έχασε κάποιον που αγαπούσε πολύ.
Mε τη βοήθεια παλιών και νέων φίλων, 
ζωγράφισε στην πλευρά μιας εγκαταλελειμμένης κατοικίας, 
που βρισκόταν στη γειτονιά της στη Νέα Ορλεάνη, 
με κιμωλία σε μαυροπίνακα και χρησιμοποίησε stencils για να αποτυπώσει την φράση «Before I die I want to..».

Κάθε περαστικός μπορούσε με μια κιμωλία να μοιραστεί τις προσωπικές του φιλοδοξίες στο δημόσιο χώρο, αφού σκεφτεί τη ζωή του.

Μέχρι την επόμενη μέρα, ο τοίχος ήταν γεμάτος και συνέχιζε
να μεγαλώνει: before I die I want to...να τραγουδήσω για εκατομμύρια θεατές,
να την κρατήσω για ακόμη μια φορά στην αγκαλιά μου,
να δω την κόρη μου να αποφοιτά...
να είμαι ο εαυτός μου.

Χάρη στους ανθρώπους με πάθος, 
πάνω από 350 «Before I die I want to» τοίχοι δημιουργήθηκαν
σε περισσότερες από 25 γλώσσες, σε περισσότερες από 60 χώρες. 

Θα ήταν ωραία, να καταλαβαίναμε επιτέλους πως η ζωή μας είναι μικρή και τόσο μα τόσο απρόσμενη...Καιρός να αλλάξουμε την σκέψη μα , να γυρίσουμε την ματιά μας προς τα μέσα μας , να δούμε τι είναι αυτό που θέλουμε και να το πραγματοποιήσουμε....


Περιμένω να διαβάσω τα δικά σας όνειρα για να φτιάξουμε τον δικό μας τοίχο!!!

21 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Σοφία μου...!
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)))

      Διαγραφή
  2. Before I die, I want to travel around the world and learn to love.

    Γεια σου Ωραιοζήλη μου! Υπέροχο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλά μέσα στο μυαλό μου είσαι;;; το σκεφτόμουνα το απόγευμα, στην βόλτα στην παραλία....Χαίρομαι που σου άρεσε σκέφτομαι να το φτιάξω κάποια στιγμή σαν εικόνα...Καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
  3. ...θέλω να γίνω μαμά! :)
    αυτό...
    Θα πρέπει να τα βάλουμε σε αληινό τοίχο μια φορά, κι εμείςοι bloggers!!!
    συγγνωμη για τα λάθη,μου εχει σπάσει τα νεύρα το πληκτρολόγιο! :(
    φιλάκια πολλάάααα γλυκό μου παιδί!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι όμορφο...σίγουρα θα γίνεις πολύ καλή μανούλα, αλλά κάθε πράγμα στο καιρό του...!
      Φιλάκια πολλά, καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα κάθε πράγμα στον καιρό του :)) αλλά είπαμε, μέχρι να πεθάνω!! χαχαχα!!!
      Σου αφήνω την καλημέρα μου και θα έρθω αργότερα να διαβάσω τα νέα!!!!
      Μάκιαααααααααααααααα :)))

      Διαγραφή
    3. Δίκιο έχεις!!!
      Φιλάκια, καλό σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  4. Μου μίλησε αυτήν η φράση μόνο σωστός άνθρωπος να είμαι
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στο χέρι σου και εύχομαι να τα καταφέρεις, με την βοήθεια του Κυρίου...!
      Καλό σου βράδυ :)))

      Διαγραφή
  5. Ελα...για να βλεπω χερακια να σηκωνονται
    (στο να αλλαξουμε τη σκεψη μας)

    Πριν πεθανω...
    θα ηθελα να συνειδητοποιησω τη χαρα του να πεθαινεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαθυστόχαστο, μου άρεσε...εύχομαι να τα καταφέρεις..καλό σου βράδυ αγριομελάκι μου :)))

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη ανάρτηση Ωραιοζήλη μου! :)

    Πριν πεθάνω, θέλω να βρω εκείνον που θα είναι "ο άνθρωπός μου".

    Η αλήθεια είναι πως το σκέφτηκα αρκετή ώρα τι ήθελα να γράψω.. και σκέφτομαι πόσα ακόμα θα ήθελα να κάνω πριν φύγω από αυτή τη ζωή.. Γεμίζω ένα τοίχο από μόνη μου! :Ρ Χαχα!

    Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να τον βρεις κοπέλα μου, συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά τον τοίχο...
      Καλό ξημέρωμα :)))

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη δημοσίευση χαρά μου!

    Πριν πεθάνω θα ήθελα να έχω ζήσει!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πατήσεις στην πηγή θα δεις πως απάντησα ακριβώς το ίδιο....!!!
      Καλό ξημέρωμα χαρά μου :))))

      Διαγραφή
  8. Before i die...,
    θα ήθελα...πολλά!
    αλλά επειδή ξέρω πολύ καλά ότι δεν θα έρθουν, δεν θα ζητήσω τίποτε για μένα!
    ...μονάχα να αλλάξει αυτός ο κόσμος, να τον δω επιτέλους αλλαγμένο, ανθρώπινο, γεμάτο αγάπη!

    λες να προλάβω να κλείσω τα μάτια μου πριν δω αυτή την αλλαγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου στο εύχομαι...μην ξεχνάς όμως πως ο μόνος τρόπος για να αλλάξει αυτός ο κόσμος είναι να αλλάξουμε εμείς...!
      Καλό ξημέρωμα :))

      Διαγραφή
  9. Before i die i want to travel to Australia!
    06/12/2013

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!