Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Διάθεση...!

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Υπέροχο το μήνυμά σου γλυκιά μου!
    Χαλάλι όμως για όλες τις φορές που φτιάξαμε τη διάθεση κάποιου!
    Σήμερα μοιράζω παντού τη δική μου χαρά γιατί έφυγε από πάνω μου η κούραση με τα Παιχνίδια και ξαναβγήκα βόλτα στη γειτονιά!
    Σόρρυ που με έχασες τελευταία!
    Σε φιλώ γλυκά!
    Κι αν θες παίρνα να βαθμολογήσεις κι εσύ τις τρεις ιστορίες που θα ξεχωρίσεις ανάμεσα σε 14 ! ♥
    Φιλάκια !
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως βλέπεις Αριστέα μου κι έγω δεν τα πάω πολύ καλά με το χρόνο....το τελευταίο διάστημα μπαίνω κλεφτά απο το κινητό μου...!
      Καλό σου βράδυ :))) Να περνάς όμορφα :)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Ωραιοζήλη!
    πολύ σωστό!!!

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ωραιζήλη μου!
    Όμορφο και αυτό το μήνυμα που μοιράζεσαι μαζί μας!
    Να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το μήνυμα σου .. μου αρέσουν τα μηνυματάκια σου
    διάβασα το σχόλιο σου στην ανάρτηση χριστουγεννιάτικη γωνιά
    ότι σου άρεσε η ιδεα και αν προλάβεις θα μου στείλεις..δεν είναι δική μου ιδεα ειναι του μπλοκ που αναφέρω στην ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την διευκρύνηση....να έχεις μια όμορφη εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  5. Καλή σου μέρα από την χιονισμένη και παγωμένη Νέα Υόρκη.
    Περαστικό από το σπιτικό σου και χάρηκα το υπέροχο μύνημά σου.
    Θα χαρώ να περάσεις κι΄εσύ από το http://eftanhsa.blogspot.com
    Kαλή σου μέρα κια νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα...χαίρομαι που σου άρεσε...θα περάσω με την πρώτη ευκαιρία από το δικό σου σπίτάκι....!
      Να 'σαι καλά και να περνάς όμορφα :)))

      Διαγραφή
  6. Καλώς σε βρίσκω +Πατριώτισσα μου!!!
    Πόσο σύμφωνη με βρίσκει αυτή σου η "ατάκα", αν και μάλλον δεν το θεωρώ "θυσία" αλλά προσωπική ανάγκη να την μοιράζομαι την καλή διάθεση...
    Πολλές φορές σε άλλες αναρτήσεις σου, θα θελα να σχολιάσω, δυστυχώς όμως δεν βρίσκω πάντα το χρόνο, που θέλω να διαθέσω για να το κάνω κι έτσι κατέληγα να φεύγω άπραγη...
    Να έχεις καλή συνέχεια και καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στην παρέα μας....θα χαρώ πολύ να σε ξαναδώ....μου αρέσει να διαβάζω τις απόψεις των άλλων...!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα :)))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!