Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Πρόσεχε...

17 σχόλια:

  1. Συμφωνώ..έλεγε η γιαγιά μου : " να φοβάσαι την οργή του..ήρεμου ανθρώπου !"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο είχε....Καλό σου απόγευμα...σ' ευχαριστώ για την βόλτα σου....καλές γιορτές να έχουμε :)

      Διαγραφή
  2. E-Γ-Ρ-Α-Ψ-Ε-Σ!!!!!!!!!!!!!
    +φωνω απόλυτα!

    Καλή μερούλα!
    και Καλά Χριστούγεννα εύχομαι και από δω!
    φιλάκια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα Λία μου...κι εμένα μου άρεσε πολύ...γι'αυτό να προσέχουμε την συμπεριφορά μας :)))
      Καλά να περνάς :)

      Διαγραφή
    2. θα προσέχω πόση υπομονή και ανοχή δίνω σε μερικούς ανθρώπους που δεν την χρειάζονται!

      και συ να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
    3. Ευτυχώς κάποιοι την δίνουν και σε μας...ίσως σε μικρότερο βαθμό!
      Καληνύχτα :)

      Διαγραφή
    4. χαχα! λες;!
      μπράβο τους τότε!
      :)

      καληνύχτα! :)

      Διαγραφή
  3. Φοβερή αυτή σου η ανάρτηση!
    Πυκνό νόημα σε λίγες γραμμές κειμένου...

    Ανδρέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρε Ανδρέα, γενικά μου αρέσουν κάτι τέτοια που λίγες λέξεις κρύβουν μεγάλα νοήματα...!
      Σ'ευχαριστώ για την βόλτα σου...καλά Χριστούγεννα :)

      Διαγραφή
  4. Χμ.. νομίζω πως το καλύτερο είναι να μιλάμε για όσα νιώθουμε.. Οπότε η υπομονή είναι σχετική, εμείς την ορίζουμε και την κάνουμε αν αξίζει κάποιος άνθρωπος..
    Από την άλλη, ναι, συμφωνώ πως μπορεί κάποιος άνθρωπος να έχει τεράστια αποθέματα υπομονής και να ρθει μια μέρα που θα βάλει Χ, μεγαλύτερο από το εγώ..
    Φιλάκια και να περάσεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!