Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Βραβείο "For you christmas award!"

Κανόνες:
1) Ευχαριστείς αυτόν που σου το χάρισε.
2) Απαντάς στις ερωτήσεις:
1.Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση
2.Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι
3.Αγαπημένο ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι
4.Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα
Και...
3) Κάνε μια ευχή για το 2014
4) Δώσε το βραβείο σε 6 blogs που παρακολουθείς

...ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ...

1) Έχουμε και λέμε...αρχικά να ευχαριστήσω την γλυκιά Λυσίππη για την αγάπη που μου δείχνει και με σκέφτεται....Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ κοριτσάκι μου :)))

2) Και τώρα έχουν σειρά οι ερωτήσεις λοιπόν:
1.Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση
Όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση, μισό λεπτό να θυμηθώ....λοιπόν πριν αρκετά χρόνια καθώς πλησίαζαν τα Χριστούγεννα...και οι μέρες που στολίζουμε τα σπίτια μας, είχαμε φωνάξει τους φίλους μας στο σπίτι, παραγγείλαμε πίτσες, βγάλαμε τα στολίδια κι αρχίσαμε το στολισμό...γέλια, φωνές, χαμόγελα...σε λίγες ώρες είχαμε στολίσει το δέντρο, εννοείτε πως το σπίτι είχε γίνει λίγο χάλια από πράγματα που περισσεύουν, όμως είχα περάσει πολύ ωραία....!!! Σε λίγες μέρες πλησίαζε και η γιορτή του μπαμπά μου....! Ήταν όμορφα...μου λείπουν αυτές οι ξένοιαστες στιγμές...!!! 
2.Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι
3.Αγαπημένο ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι
Θα πω τα ποντιακά κάλαντα, έτσι για να δείξω και την καταγωγή μου... :)
4.Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα
Δεν ξέρω τι να ζητήσω....ίσως περισσότερη πίστη και εμπιστοσύνη στο θέλημα Του!!!!

3) Εύχομαι το 2014 να μας βρει με περισσότερη ΑΓΑΠΗ, ΠΙΣΤΗ, ΔΥΝΑΜΗ, ΕΛΠΙΔΑ και ΧΑΡΑ!!!

4) Και τώρα τα δύσκολα.....λοιπόν αυτό το βραβείο το χαρίζω στους παρακάτω blogoφίλους:

Καλό ξημέρωμα :)

14 σχόλια:

  1. μεγεια το βραβειακι φιλη μου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου κοπέλα μου!!!
    να είσαι καλά!
    Καλή μερούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια θερμά για το δωροβραβείο σου και για τις ανθρώπινες απαντήσεις σου... δεν έμεινα έκπληκτος... έχω πειστεί πια πόσο καλός Άνθρωπος είσαι!!!Σ' ευχαριστώ πολύ που με θυμάσαι!!!Ο Θεός να σ' έχει καλά με την οικογένειάσ σου!!!Χαρούμενο Σαββατοκύριακο να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Κυριακή Νίκο μου, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...! Καλό ξημέρωμα :))

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Ωραιοζήλη μου! :)
    Ωραίες οι απαντήσεις σου, χαίρομαι που ακούω και ένα τραγούδι με τέτοια ονομασία και καταγωγή, μπράβο! :)
    Οι ευχές σου είναι καταπληκτικές, όπως και το δώρο που ζητάς για φέρος!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου, εύχομαι τα καλύτερα σε σένα και σε όσους αγαπάς...!
      Καλό ξημέρωμα :))

      Διαγραφή
  5. Οι αναμνήσεις σου είναι πολύ όμορφες. Αυτές οι χαβαλετζίδικες στιγμές είναι που μένουν κι έχεις να θυμάσαι.
    Ξεχώρισες με τα ποντιακά κάλαντα. :)
    Ελπίζω οι ευχές σου να βγουν αληθινές, κορίτσι μου, και να ζεις στιγμές πλημμυρισμένες μ' αυτά τα μικρά "κλειδάκια".

    ΥΓ. Να τον χαίρεσαι τον μπαμπούλη σου!!!

    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Λυσίππη μου, κατ'αρχήν για το βραβείο που με σκέφτηκες και στην συνέχεια για τα καλά σου λόγια...να έχεις μια όμορφη Κυριακή :)))

      Διαγραφή
  6. Πολύ ιδιαίτερη η ανάμνησή σου!!! Εύχομαι να ζήσεις πολλές ακόμα τέτοιες όμορφες στιγμές.... και να πραγματοποιηθούν όλα όσα έχεις στο μυαλό σου!
    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αναστασάκι μου, έχω εμπιστοσύνη στο σχέδιο του Θεού...όλα καλά θα πάνε...!
      Καλό ξημέρωμα :)))

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια πολλά για το βραβειάκι σου!Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καλή μου blogoφίλη για την σκέψη σου! Έτοιμες και οι δικές μου οι απαντήσεις! Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου...έρχομαι αμέσως να τις διαβάσω :)))
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!