Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Γλυκά λιλιπούτεια ζωάκια σε μέγεθος… δαχτύλου!

Μια εκπληκτική σειρά φωτογραφιών με τίτλο «Tiny Animals on Fingers» (σ.σ. μικρά ζωάκια πάνω στα δάχτυλα») παρουσιάζει μικροσκοπικά ζωάκια που στέκονται πάνω σε ένα δάχτυλο χεριού ή ξαπλώνουν νωχελικά πάνω σε μια παλάμη. Λιλιπούτεια είδη της πανίδας ανά τον κόσμο ποζάρουν στο φακό του φωτογράφου κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των θεατών με το πολύ μικρό τους μέγεθος.


Η γλυκύτητα που τα χαρακτηρίζει δεν έχει προηγούμενο, ενώ οι εκφράσεις τους είναι δηλωτικές της ανάγκης που έχουν να προστατευτούν. Και επειδή το μέγεθός τους τούς το επιτρέπει, ένα δέχτυλο και μια παλάμη είναι αρκετά. Χελωνάκια, βατραχάκια, σαυράκια, σκιουράκια αλλά και πεταλούδες και κάμπιες φωτογραφίζονται στο φακό με χάρη και κερδίζουν αβίαστα τις εντυπώσεις με τη γλύκα τους!













Πηγή: perierga

8 σχόλια:

  1. Πλάκα μου κάνεις!! Είναι απίστευτα μικρά! Και όταν τα βλέπεις ειδικά πάνω στην παλάμη, και κάνεις τη σύγκριση μεγέθους, τότε αντιλαμβάνεσαι πόσο μικρά είναι!
    Υπέροχες φωτογραφίες!!!!
    Καλή σου μέρα κοριτσάκι μου!!!!!!
    Πολλά γλυκά φιλάκια σου στέλνωωωωωω :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αναστασάκι μου, δεν είναι πολύ γλυκούλια...!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα...φιλάκια πολλά πολλά :))

      Διαγραφή
  2. Πολύ χαριτωμένα Ωραιοζήλη μου!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλύκες είναι!!
    Φιλιά πολλά, Ωραιοζήλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχα μα τι γλυκά που είναιιιι!!
    τα λάτρεψα!
    σε φιλώ γλυκά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!