Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Τα Ελληνικά νησιά το χειμώνα....!

Το καλοκαιράκι είχα κάνει ένα αφιέρωμα στα όμορφα νησιά της χώρας μας....!!! Εκεί που λέτε είχα υποσχεθεί στο γλυκό αγριομελάκι μας να του κάνω ένα αντίστοιχο αφιέρωμα με τα νησιά μας όπως είναι το χειμώνα (φουρτουνιασμένα)...παρά τις αρκετές μου προσπάθειες δεν μπόρεσα να βρω αρκετές φωτογραφίες....έτσι επείδη άργησα και λιγάκι (δεν σε ξέχασα όμως!) είπα να αναρτήσω όσες βρήκα...! Απολαύστε τες...!
Κίμολος
Άφησσος
Ρόδος
Πάρος
Σύρος
Νάξος
Αγριομελάκι μου, δεν μπορώ να πω πως είναι αντάξια...έκανα όμως ότι καλύτερο μπορούσα...τελικά δεν υπάρχουν πολλές φωτογραφίες με αυτή την πλευρά των νησιών μας....αν κάποιος γνωρίζει σελίδες με άλλες φωτογραφίες, παρακαλώ ας με ενημερώσει για να συμπληρώσω την ανάρτηση!!!
Καλές γιορτές!

Σήμερα το λεωφορείο των ονείρων μας ταξιδεύει στην "Πόλη του Φωτός"






22 σχόλια:

  1. Ειμαστε ΜΑΖΙ.
    Μαζι ταξιδεψαμε,μαζι φωτογραφισαμε,
    μαζι η φαντασια θα περπατησει στων λιμανιων το φουρτουνιασμα.
    Το "αντικειμενο" σαν αναφορα της σκεψης και μονο,
    γεννησε συναισθημα.
    Τα ντομινο πεφτουν με χαρη οταν ειναι καλα τοποθετημενα.
    1000 ευχαριστω,ευχουλα....για της καρδιας...το ξεσηκωμα!

    Καλημερολουλουδοστηνακρηλιμανιουπουσκαειαγριατοκυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΕΡΟΧΕΣ φωτογραφίες !!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χειμώνα σε αιγαιοπελαγίτικα νησιά δεν έχω κάνει, Ωραιοζήλη μου.
    Άμα οι δουλειές με φέρουν, θα φωτογραφίσω όμως!!

    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πρώτη φορά βρέθηκα φέτος το χειμώνα σε νησί, δόξα τον Θεό δεν είδα κάτι ακραίο ίσα ίσα που είχε και καλύτερο καιρό...θα χαρώ να δω φωτογραφίες σου, μου αρέσουν πάντοτε οι επιλογές σου :)))
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

      Υ.Γ. Αν επιτρέπεται τη δουλειά κάνεις; ακούγεται ενδιαφέρουσα!

      Διαγραφή
  4. ............
    η αγρια πλευρα τους..
    οταν καταστρεφονται σπιτια, περιουσιες, ζωες!!!!! αγρια πλευρααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν το είχα σκεφτεί έτσι....καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  5. Υπομονή κάνουν κι αυτά τα νησιά μέχρι να φανεί το Καλοκαίρι!Κι όταν έρθει, ο ήλιος τα εξαφανίζει όλα...
    Οι φωτογραφίες σου εντυπωσιακές!Χαρούμενη βραδιά να περάσεις καλή μου!:-)












    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...δίκιο έχεις...μετά από κάθε φουρτούνα έρχεται η γαλήνη!!!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  6. Άγρια ομορφιά !
    Εμένα μου αρέσουν κι έτσι!
    Να΄σαι καλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν όπως και να είναι...! Η ομορφιά τους αγαπημένη :)))
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Αξιοθαύμαστη ομορφιά! :)
    Υπέροχες εικόνες Ωραιοζήλη μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ μού άρεσαν, αν καί χειμωνιάτικες,οι φωτογραφίες Ωραιοζήλη μου!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρυσάφι μου, δεν είναι δικές μου οι φωτογραφίες, τις δανείστηκα από το διαδίκτυο...Μακάρι να ήμουν γιατί αγαπώ πολύ την θάλασσα σε όλες της τις εκδοχές...!
    Φιλάκια πολλά...καλή σου μέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίες φώτος
    αλλά εγώ προτιμώ το καλοκαιρινό σου αφιέρωμα αφού είμαι καλοκαιρινό και αγαπημένη μου εποχή το καλοκαίρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Δελφινάκι μου, αν και φέτος που έζησα σε νησί το χειμώνα πέρασα πολύ ωραία!!!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τις όμορφες φωτογραφίες! Πιστεύω πως τα νησιά μας είναι παρεξηγημένα. Δεν είναι μόνο το καλοκαίρι εκπληκτικά, αλλά και το χειμώνα. Σκεφτόμουν να κάνω μια εξόρμηση στην Άνδρο μιας και είναι μεγάλο νησί αλλά βλέπω ότι είναι πολλές ώρες με το πλοίο. Διαβάζω ότι συν΄δεεται και με την Μύκονο και την Τήνο https://www.letsferry.gr/gr/upiresies/destinations/provoli-proorismou/andros. Ξέρετε ποιος είναι ο συντομότερος τρόπος να πας; Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρετε!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..
      Έχει πολύ καιρό που έκανα αυτήν την ανάρτηση, δεν γνωρίζω πολλά για τα δρομολόγια στα νησιά, σίγουρα όμως μπορείς να βρεις αρκετές πληροφορίες στο internet.
      Αν καταφέρεις να πας, σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα...καλή συνέχεια!
      Σ'ευχαριστώ για την βόλτα σου από την γωνιά μου :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!