Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Δρόμος...

Οι δρόμοι στην ζωή μας είναι πολλοί, ο καθένας μας καλείται να ακολουθήσει εκείνο τον δρόμο που θα τον κάνει ευτυχισμένο...πως ξέρεις όμως ότι βαδίζεις στο σωστό δρόμο;;;
Ένας καινούριος μήνας ξεκινά σήμερα, ο τελευταίος αυτού του χρόνου...είναι ο καιρός που όλοι σκεφτόμαστε ποτέ κιόλας έφυγε αυτή η χρόνια, τι κάναμε κατά την διάρκεια της, τι δεν κάναμε, και βάζουμε στόχους για το νέο έτος...!!
Στόχους που θα μας φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στην ευτυχία..., στόχους που ίσως με τον καιρό ξεχάσουμε, όνειρα από το παρελθόν που μόνο στις αναμνήσεις μας υπάρχουν...
Τελικά, όποιον δρόμο κι αν διαλέξουμε...το να γίνουμε πραγματικά ευτυχισμένοι είναι στο χέρι μας, απλά με τα μυαλά που κουβαλάμε ίσως αργήσουμε κανα χρόνο ακόμα...χαχα
Καλό μήνα!!

22 σχόλια:

  1. Ποτέ δε θα μάθουμε αυτόν τον δρόμο κι ας νομίζουμε για τ' αντίθετο.Μαθαίνεται όμως χρόνο με το χρόνο και μέρα με τη μέρα.Ας τ' αναβάλουμε λοιπόν κι αυτήν τη χρονιά που θα 'ρθει!
    Καλημέρα καλή μου... χαρούμενο κι ευτυχισμένο μήνα να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Νίκο μου, βάλε εσύ τους στόχους σου, κάνε ότι περισσότερο μπορείς και από κει και πέρα βλέπουμε...!
      Φιλιά πολλά, καλή σου μέρα :)))

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχ μ'άρεσε πολύ το κλείσιμο! :D
    Ας είμαστε καλά και όλα θα πάρουν το δρόμο που πρέπει... Κι οι στόχοι θα πραγματοποιηθούν...
    Γλυκά φιλάκιαααααα κοπελίτσα μου!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κοριτσάκι μου, χαίρομαι που σου άρεσε, φαντάζομαι συμφωνείς...χαχα
      Καλά να περνάς...φιλιά πολλά :)))

      Διαγραφή
  3. Πράγματι,πότε κιόλας πέρασε και αυτή η χρονιά!!!
    Καλό μήνα να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα!! Αραγε θα είμαστε ποτέ σίγουροι για το δρόμο που διαλέξαμε!! Απλά να έχουμε τα εφόδια μας στον δρόμο μας , αγάπη , υπομονή, ελπίδα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαραίτητα τα εφόδια που αναφέρεις...καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Ωραιοζήλη μου και καλό μήνα!
      Όμορφες οι σκέψεις σου μα και η σκέψη της Νικόλ μου άρεσε πολύ και συμφωνώ! Εντέλει, σχεδόν ποτέ δεν είμαστε σίγουροι για το δρόμο που διαλέγουμε, μα αυτά τα εφόδια συν την υγεία μας είναι απαραίτητα σε οποιοδήποτε δρόμο!!
      Καλό τελευταίο μήνα του χρόνου! Φιλιά!
      Υ.Γ. Όμορφη εικόνα!

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο Κωνσταντίνα μου, καλό μήνα να έχουμε γεμάτο από την Χάρη του Κυρίου....!
      Υ.Γ. Χαίρομαι που σου άρεσε, είναι από μια πρόσφατη βόλτα στην παραλία...!

      Καλό βράδυ :)))

      Διαγραφή
  5. αχαχαχα! Μου άρεσε το κλείσιμο σου! Είθισται να κάνουμε σχέδια στην αρχή του χρόνου και απολογισμούς στο τέλος του.
    Σημασία έχει η τελική αποτίμηση! Αν δεν φροντίσουμε ν α φτάσουμε εκεί με καθαρές ψυχές την έχουμε άσχημα!
    Καλησπέρα Ωραιοζήλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...αλλιώς είχα σκεφτεί να το ξεκινήσω και τελικά μου βγήκε τελείως διαφορετικό...!
      Καλά να περνάς...μια όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι :))

      Διαγραφή
  6. xaxaxaxa

    Λες, Ωραιοζήλη μου, να μας πάρει τόσο πολύ;;;;
    αχχαχα. Μ'έκανες κ γέλασα βραδιάτικα!

    Καλό ξημέρωμα, καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ'έκανα να γελάσεις...!
      Καλό ξημέρωμα να έχεις :)))
      Καλό κ ευλογημένο μήνα!

      Διαγραφή
  7. χαχα φαντάζομαι κι εγώ δεν μπορείς να ξέρεις ποτέ αν διάλεξες τον σωστό ή αν έκανες την καλυτερη επιλογή που είχες!!
    καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως στην τελική αυτό είναι το σωστό...!
      Καλό σου μήνα :))

      Διαγραφή
  8. Καλο μηνα,υγεια και δυναμη ευχομαι,και να αργησουμε να βρουμε το σωστο αρκει να το βρουμε,ο καθενας οπως το νιωθει και το αντιλαμβανεται,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην χάσουμε τον στόχο μας μόνο...!
      Καλό σου μήνα, γεμάτο ευλογίες :)))

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ; ΧΑΘΗΚΑ , ΑΛΛΑ ΔΕ ΞΕΧΝΩ ΤΑ ΜΠΛΟΚΟΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ.. ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα...! Δόξα τον Θεό καλά είμαι..!
      Καλά να περνάς, φιλιά πολλά :)))

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!