Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Η ώρα του αποχαιρετισμού...

Το τελευταίο διάστημα γνώρισα πολλούς καινούριους φίλους..στην αρχή μπορώ να πω ότι μου ήταν λιγάκι δύσκολο, είχα συνηθίσει στην δική μου παρέα, μου έλειπαν τα φιλαράκια μου, το μέρος άγνωστο, οι πιέσεις (ψυχολογικές κυρίως) αρκετές....στην πορεία όμως γνώρισα τα παιδιά, θυμήθηκα πόσο ωραία είναι να κάνεις καινούριους φίλους, να γνωρίζεις καινούριους ανθρώπους, να δίνεις πράγματα και να χαίρεσαι...Με κάποιους από αυτούς φτάσαμε στο σημείο να συνεννοούμαστε με βλέμματα, κάτι που αγαπώ γιατί έτσι νιώθω πως με καταλαβαίνουν...! Έμαθα πολλά καινούρια πράγματα από αυτούς, ίσως όχι και πολύ καλές συνήθειες βέβαια....! Το θέμα είναι ότι ο χρόνος πέρασε και ήρθε η ώρα του αποχωρισμού...μου λείπουν ήδη!!!
Το πιθανότερο είναι ότι θα με ξεχάσουν, εγώ θα τους θυμάμαι όμως, πέρασα όμορφες στιγμές μαζί τους...ίσως τους δω ξανά το καλοκαίρι :)))
Ο Θεός να τους έχει πάντοτε καλά!

26 σχόλια:

  1. δε θα σε ξεχασουν!
    μη το λες αυτο!
    ευχομαι ολοψυχα να τους δεις το καλοκαιρι
    και να προσθεσεις στο αλμπουμ των αναμνησεων σου πολυ περισσοτερες εικονες!

    καλη εβδομαδα να εχουμε! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Κική μου, γιατί είναι πολύ καλά παιδιά...!
      Καλή εβδομάδα :)))

      Διαγραφή
  2. ειναι ομορφο να μπορεις να περνας τετοιες αναλαφρες στιγμες.
    με το καλο να ανταμοσετε παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι όμορφες αναμνήσεις απαλύνουν κάθε αποχωρισμό!Ξεχνιέται η αγάπη;Αν δεν αγαπάμε μπορούμε και να ξεχάσουμε!!Κι οι φίλοι σου είμαι σίγουρος πως δε θα σε ξεχάσουν... έχουν μνήμη αγάπης!
    Χαρούμενη εβδομάδα να περάσεις καλή μου... να 'σαι πάντα καλά και συνέχισε να δίνεις πράγματα και να χαίρεσαι..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μου άρεσε πολύ αυτό με την μνήμη αγάπης...!
      Να σαι καλά Νίκο μου...καλό απόγευμα :))

      Διαγραφή
  4. Γιατί βρε να σε ξεχάσουν? Ε?
    Φυσικά και θα σε θυμούνται!! Όπως ακριβώς θα τους θυμάσαι κι εσύ!! :)
    Καλή αντάμωση!!!!!
    Φιλάκια πολλάάααα αγάπη μου! Καλή σου μέρα!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως να χεις και δίκιο κοριτσάκι μου, φιλάκια πολλά...να περνάς όμορφα :)))

      Διαγραφή
  5. Μην ανησυχείς... όσοι από αυτούς μίλησαν στην καρδιά σου, θα είναι παντοτινοί φίλοι κι ας μην βλέπεστε συχνά...
    Έχω φίλους εδώ και είκοσι χρόνια που έζησα μαζί τους μόνο ένα χρόνο... κι ας μην τους βλέπω από κοντά γιατί η απόσταση είναι μεγάλη... Ξέρεις πως βρίσκονται εκεί για σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα ...τρόμαξα , ότι αφήνεις το μπλοκ σου , οτι θα το κλείσεις... γιατί σε πιασαν οι απογοητεύσεις σου; γιατί να σε ξεχασουν; αν ταίριαξαν οι χαρακτήρες και τα γούστα σας και είπετε θα κρατήσετε επαφή , γιατί να σε ξεχασουν;γιατί να χαθείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αυτή η απόσταση κοριτσάκι μου, αλλά ευτυχώς υπάρχει και η τεχνολογία...καλή σου μέρα και μην ανησυχείς δεν θα σας αφήσω κι εσάς σας αγαπώ πολύ είστε μια απ τις παρέες μου :)))

      Διαγραφή
  7. Δε νομίζω πως άνθρωποι που φτάσατε στο σημείο να μιλάτε με το βλέμμα μπορούν να σε ξεχάσουν! Πάντως, είσαι τυχερή που πέρασες αυτές τις όμορφες στιγμές! Να κρατήσεις τις όμορφες αυτές στιγμές στην καρδιά σου, να σε ζεσταίνουν μέχρι να έρθει το καλοκαίρι!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μας δείξει ο χρόνος...! Ελπίζω να έχεις δίκιο... :)))
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  8. Καλή εβδομάδα Ωραιοζήλη μου!!!Είμαι σίγουρη πώς πάντα θά σέ θυμούνται μέ πολύ αγάπη!!Καλό θά ήταν νά κρατάς πάντα μαζί τους,επαφή,καί άς λένε ότι η απόσταση χωρίζει!Αντιθέτως!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξεχνιούνται η αγάπη κι οι όμορφες στιγμές. Κι όσο θέλουμε αυτά τα έχουμε πάντοτε σαν αφετηρία και κίνητρο στις καρδιές μας, έχουν γίνει κομμάτι μας. Ελπίζω να επιβιώσετε ΚΑΙ στον χρόνο.

    Φιλιά πολλά & καλή βδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Λυσίππη μου, η αλήθεια είναι πως διάφορα περιστατικά μέρα στην μέρα μου, μου τους θύμιζαν...να έχεις ένα όμορφο βράδυ...φιλιά πολλά :)))

      Διαγραφή
  10. Οι όμορφες στιγμές δε ξεχνιούνται εύκολα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι αληθινές αγάπες δεν λησμονούνται , αντίθετα ψάχνουν τρόπο να επικοινωνούν
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Olá amiga,obrigada pela visitinha!!!Amo sua atenção!!!
    Volte sempre!!!
    Beijos, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Do'll ser sempre bom .... Eu gosto do seu blog sobre isso e eu venho sempre que eu encontrar tempo ...!
      Tenha uma boa noite :)

      Διαγραφή
  13. Όντως είναι πολύ όμορφο να κάνεις καινούργιους φίλους, φίλους-καλούς!
    να δίνεις αγάπη και να παίρνεις! να μοιράζεσαι!
    Πολύ χαίρομαι που βρήκες τόσο καλή παρεούλα!

    Να περνάς όμορφα! (και μην ανησυχείς, δεν θα χαθείτε!)
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο παρήγορο είναι ότι θα γυρίσω στις παλιές μου φίλες που μου έλειψαν....αλλά και με τα παιδιά θα προσπαθήσω να κρατήσω επαφή....γιατί πραγματικά πέρασα πολύ ωραία!!!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!