Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Ο Χριστός απέχει από σένα τρεις κινήσεις ..

Σε άκουσα αδερφέ μου να λες πως τα πάντα γλιστρούν
τόσο γρήγορα μέσα από τα χέρια σου.
Ο χρόνος...
Οι καταστάσεις...
Οι ανθρώπινες σχέσεις...
Η δουλειά, η εργασία...
Τα όνειρά σου...
Οι σκέψεις...
Τα συναισθήματά σου...
Και τόσα άλλα...
"Σαν άμμος γλιστρούν μέσα από τα χέρια μου."
Και σε νιώθω, γιατί το έχω νιώσει κι εγώ.
Να μοιραστώ μαζί σου ένα μυστικό;
3 κινήσεις...
Βάλε αντικρυστά τις παλάμες σου. Τη μία πάνω στην άλλη.
Τώρα πλέξε τα δάχτυλά σου.
Σφίξε τα χέρια σου.
Δεν μπορεί πλέον τίποτα να γλιστρήσει μέσα από τα χέρια σου.
Τα ασφαλίζει η προσευχή σου.
Πηγή: ΕΛΠΙΔΑ

17 σχόλια:

  1. 3 τόσο απλές κινήσεις...Πολύ όμορφο!!!
    Καλημέρα από εμένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο απλό... από εκεί και πέρα όλα κυλούν μόνα τους!
    Καλή σου μέρα Ωραιοζήλη μου!!!!
    Φιλιά πολλά!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Ωραιοζήλη μου,
    έτσι όπως τα γράφεις είναι! Ας προσευχόμαστε και ο Θεός θα φροντίσει για όλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Αν δείξεις απόλυτη εμπιστοσύνη Πέτρα μου...αρκεί!!
      Καλό σου βράδυ, φιλιά πολλά :)))

      Διαγραφή
  5. Πάντα μιά προσευχή είναι η δύναμη τής ψυχής!!Πολύ όμορφο Ωραιοζήλη μου!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου βράδυ Δήμητρα μου, σ'ευχαριστώ για την βόλτα σου :))

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι που σου αρέσει...καλό σου βράδυ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική ανάρτηση χαρά μου!
    Μαγική ....
    Σε ευχαριστώ!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!