Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

The Intouchables ~ Οι Άθικτοι (2011)

Πρόκειται για μια ταινία που είδα πρόσφατα....το θέμα της αφορά την φροντίδα και την αντιμετώπιση ενός τετραπληγικού άντρα από ένα νέο παιδί που μόλις βγήκε από την φυλακή...!

Με όμορφες σκηνές, γεμάτες ζωή...με ένα μοναδικό τρόπο ο ένας να στηρίζει τον άλλο την στιγμή που το χρειάζονται!!
Όλη η ταινία είναι καταπληκτική πιο πολύ όμως με ενθουσίασε και με ταξίδεψε η μουσική σε μια σκηνή προς το τέλος περίπου στο 100:00΄ (λεπτό)...αυτό το βλέμμα στην παραπάνω εικόνα...η ανακούφιση που νιώθει...το χάδι του ήλιου, η μουσική που το συνοδεύει...Υπέροχη σκηνή!

Γενικότερα όλη η ταινία έχει υπέροχες μουσικές...απολαύστε το soundrak...περιμένω τις απόψεις σας :)

20 σχόλια:

  1. Καλημερα,ευχουλα.
    Ειναι μια ταινια που την εχω δει
    καμια 10ρια φορες.
    Απο τις ωραιοτερες-κατ'εμε-ταινιες
    και το κυριοτερο και απιστευτο....
    ειναι αληθινη.
    Αξιζει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ να την δει ο....ανθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήξερα ότι είναι αληθινή...μου άρεσε πάρα πολύ...πάντως και σίγουρα θα την ξαναδώ...!!!
      Καλή Πρωτοχρονιά :)))

      Διαγραφή
  2. Δέν τήν έχω δεί αλλά αξίζει νά τήν δώ!!!Καλή Πρωτοχρονιά Ωραιοζήλη μου!!Καλά νά περάσετε!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, Ζήλη! Τέλεια ταινία με πολύ ωραία μηνύματα! Έβαλα να ακούσω το soundtrack και έκανα την πρώτη μου απόπειρα να γράψω σχόλιο!!! Ωραίο και το soundtrack, ταξιδιάρικο! Καλή συνέχεια!
    Μαρία Τζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το το Μαράκι...κι εμένα μου άρεσε πολύ....και η μουσική και οι σκηνές του....!!!
      Είδες που τα κατάφερες τελικά...δεν ήταν και τόσο δύσκολο...περιμένω να σε ξαναδώ....!!!
      Φιλιά πολλά και καλή Πρωτοχρονιά :))))

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Από τις λίγες ταινίες που μου άρεσαν τόσο πολύ....!
      Καλή Πρωτοχρονιά Κική μου...εύχομαι ο νέος χρόνος να σου χαρίσει όμορφες στιγμές :)))

      Διαγραφή
  5. Την έχω δει κι εγώ, εξαιρετική ταινία !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια μου....Χαρούμενη Πρωτοχρονιά...ο νέος χρόνος να σου φέρεις ότι είναι σωτήριο για την ψυχούλα σου :)))

      Διαγραφή
  6. Aυτη τα ταινια εχει πολυ καιρο που μου ειπε και η κορη μου να τη δω και να που την ακουω κι απο σενα, να εισαι καλα χρονια πολλα καλη χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά πολύ όμορφη ταινία με ωραία μηνύματα...όταν βρεις λίγο χρόνο να την δεις...!
      Καλή Χρονιά :))))

      Διαγραφή
  7. Εντάξει φοβερή ταινία!! Επίσης έχω σοκαριστεί με την είσοδο της Αριδαίας στο blog!! Συνέχισε Μαρία είμαστε μαζί σου!!

    Καλές γιορτές Ζίλη μου!! Φιλιά πολλααα!! Κική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα έτσι σας θέλω κορίτσια μου...!!!
      Καλή Πρωτοχρονιά Κική μου...φιλάκια πολλά...να περάσεις όμορφα :)))

      Διαγραφή
  8. Δεν την έχω δει ακόμα Ωραιοζήλη μου,
    μα είναι στη λίστα! :) Ωραία παρουσίαση!
    Καλό βραδάκι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α...να την δεις...! Είναι πολύ ωραία...!
      Καλή πρωτοχρονιά Κωνσταντίνα μου :)))

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη η "πρόταση" σου, για μια τόσο εκπληκτική ταινία...
    Να είσαι καλά, πολύ χαίρομαι που μοιράστηκες αυτή σου την (κινηματογραφική) εμπειρία...
    Η δε μουσική της. σε συνεπαίρνει!
    Καλή Πρωτοχρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...!!
      Να έχεις μια χαρούμενη Πρωτοχρονιά :))

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά φίλε μου....χαίρομαι που σου άρεσε...είναι πραγματικά εκπληκτική ταινία... :))))
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!