Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Δώρα αγάπης!

...τα δώρα των εορτών, άψυχα κουτιά που στέκουν και προσμένουν από ένα χέρι να τα αγγίξει, να ξετυλίξει την γυαλιστερή τους εορταστική φορεσιά ...τον φιόγκο...την κορδέλα που τα στολίζουν χαρίζοντάς τους, κάποιους επιπρόσθετους πόντους ομορφιάς, αφήνοντας έρημη κάπου να στέκει και να προσμένει την πραγματική ομορφιά...
...και όμως το άψυχο τους κομμάτι ζωντανεύει και αποκτά ψυχή καθώς από πίσω τους καλοκρυμμένη στέκει η θυσιαστική διάθεση για προσφορά...
...άψυχα υλικά που η αγάπη τα αγγίζει και τα μετουσιώνει σ΄ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά, μια παραμυθία, μια παρηγοριά .......
..γιατί δεν είναι το δώρο αυτούσιο μα η θυσία αλλήλων που κάνει την διαφορά.....
δεν είναι το γυαλιστερό τους εξωτερικό που μας είναι μονόφθαλμα εκ πρώτης ορατό, μα η θυσία που φέρει το κάθε πακέτο πριν με τα χέρια μας ιδωθεί και μαρτυρήσει την υπέρτατη αγαπητική προσφορά ....που σιωπηρά μα τόσο φανερά την θυσία θα διαλαλεί ....

Χρόνια πολλά σε όλους...με δώρα αγάπης :)))

20 σχόλια:

  1. ετσι γλυκια μου!
    δωρα αγαπης, τα οικονομικοτερα και και τα πλουσιοτερα δωρα συναμα!

    καλη Πρωτοχρονια να εχεις καλη μου! με υγεια! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλή Πρωτοχρονιά Σοφία μου, με το καλό να μας έρθει ο νέος χρόνος!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά Ωραιοζήλη μου!!!Υγεία καί ευτυχία στό σπιτικό σου εύχομαι!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρα μου, για τις όμορφες ευχές σου....χαρούμενη Πρωτοχρονιά να έχεις, γεμάτη από όμορφες στιγμές που αξίζει να θυμάσαι... :))))

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά κι ευλογημένη Ωραιοζήλη μου!!ΥΓΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΑ μέσα απο την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή και γαλήνια χρονιά με πολλά δώρα αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά γλυκιά μου, γεμάτη από χαμόγελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο θα σου ευχηθώ κι εγώ....μια Χρονιά γεμάτη χαμογέλα :)))
      Χαρούμενη Πρωτοχρονιά!

      Διαγραφή
  7. Γλυκιά μου Ωραιοζήλη!
    Καλή και χαρούμενη Πρωτοχρονιά να έχεις και μια ακόμα πιο χαρούμενη χρονιά!
    Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά κοριτσάκι μου, να έχεις μια ξεχωριστή, μοναδική Πρωτοχρονιά :)))

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη ανάρτηση και με τι νόημα! Καλή χρονιά Ωραιοζήλη μου με υγεία και σου εύχομαι να έχεις πολλές χαρές! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...έτσι είναι...
    ..τα δώρα είναι το "μέσο" για να προσφέρουμε τα συναισθήματα Αγάπης!
    Καλή και ευλογημένη χρονιά γεμάτη υγεία,Αγάπη και χαμόγελα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!