Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Η μεταμόρφωση του γίγαντα..

"Λοιπόν; Σ’ άφησε; Σε πρόδωσε; Καλύτερα έτσι. Θα ‘χεις κουράγιο να ξαναδοκιμάσεις. Αν έμενε, κι ανακάλυπτες τι ψεύτικο μικροπραγματάκι ήταν, θα πληγωνόσουν για πάντα.."
~Λουντέμης

Δεν με πλήγωσε...περισσότερο θα έλεγα ότι με απογοήτευσε!
Όχι επειδή έφυγε μακριά μου,ούτε επειδή αποφάσισε να είναι με κάποια άλλη!
Απλά πίστευα ότι ήταν ειλικρινής...πίστευα ότι οι γίγαντες τουλάχιστον είχαν αυτή την τεράστια δύναμη της ειλικρίνειας...ότι με τέτοιο μέγεθος δεν θα συμπεριφέρονταν σαν μικρά πλασματάκια...
Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο...να πληγώσεις τον άλλο με την ειλικρίνεια σου ή να τον πληγώσεις αργότερα όταν η αλήθεια θα έρθει στο φως με την αποκάλυψη ότι δεν ήσουν τίποτα άλλο από ένας ψεύτης...ένας δειλός...!!!
Μπορεί να δυσκολευόμουν να το δεχτώ αλλά θα το καταλάβαινα!
Καταλαβαίνω πιο πολλά από όσα ίσως νόμιζες!
Και ήξερα ότι δεν είμαι αυτό που σου ταιριάζει...!
Αν γύριζα το χρόνο πίσω...σε εκείνο το βράδυ...εκείνο το βράδυ που μου πετούσες μπροστά στο βουρκωμένα μάτια μου όλες εκείνες τις ψεύτικες δικαιολογίες ενώ προσπαθούσα να βρω τι λάθος είχα κάνει...
Θα σε έφτυνα στα μούτρα...!
Ξέρεις αυτή τη φορά δεν θα προσπαθήσω να βρω τι λάθος έκανα εγώ...κάποιος άλλος έκανε λάθος αυτή τη φορά...και να είσαι σίγουρος ότι κάποτε θα στο αποδείξω!
Λυπάμαι μόνο που...ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ μου μεταμορφώθηκε σε ένα μικρό τόσο-τόσο δα μικρό ν α ν ο!


Πηγή: A Falling Star

12 σχόλια:

  1. στο δικο μου κοσμο, τον κοσμο οπως θα ηθελα να ειναι δηλαδη, γιατι η ειλικρινια να μην υπερνικά τα παντα;
    γιατι η αγαπη να τελειωνει αντι να μεγαλωνει;
    γιατι στο ψεμα και οχι στην αληθεια;
    γιατι στο συμφερον και στην συνηθεια;
    ολα ειναι ρισκο;
    η αγαπη ειναι πονος αυτο ξερω εγω,,
    φιλακια και χρονια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν συμφωνώ γλυκιά μου, η αγάπη είναι χαρά...ο τρόπος που αγαπάμε όμως...δεν είναι πάντοτε ο σωστός...!
      Θα πρέπει να αγαπάς...για να νιώθεις εσύ καλά, χωρίς να περιμένεις κι από τους άλλους το ίδιο....νιώθεις πλήρης με την δική σου αγάπη προς τους άλλους....!!!
      Όσο για την ειλικρίνεια εγώ τουλάχιστον την προτιμώ...αν δεν περιμένεις τα πάντα από τους άλλους δεν εκπλήσσεσαι μ' αυτά που σου δίνουν...άσε που κι από μόνοι τους δεν είναι τόσο επιφυλακτικοί απέναντι σου :))))
      Να περνάς όμορφα τις γιορτές....!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο κομμάτι!
    Πόσο νοιώθω κάθε λέξη που γράφεις....
    Χρόνια πολλά και καλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δικό μου...αλλά κι εμένα μου άρεσε πολύ...!!!
      Καλές γιορτές, γεμάτες αγάπη :)

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά!Καλές γιορτές με υγεία ευτυχία και πολυυυυυ αγάπη στις καρδιές όλων των ανθρώπων! :)
    Πόση χαρά να βλέπω την ανάρτηση μου στο blog σου που τόσο αγαπώ! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε....σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... :)))
      Καλό σου βράδυ, να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλά! Με υγεία και χαρά! Καλό βράδυ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ σοφή ανάρτηση, μέσω μιας πικρής αλήθειας.
    Πολλά φιλιά, χρόνια πολλά και καλά κι ο,τι επιθυμείς γλυκούλα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!