Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Βραβείο "Men's Top 10 down"

Κανόνες
- Γράφουμε τα 10 πράγματα που αν κάποιος άντρας έκανε δε θα τον βάζαμε ποτέ στη ζωή μας.
- Καλούμε 10 φίλες να μολογήσουν το δικό τους Τop 10 Down (thumbs down).
- Μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του
- Αναφέρουμε ποιος μας έδωσε πάσα.

Το βραβείο αυτό μου χάρισε η αγαπητή Λυσίππη....σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου :))) μπορεί να άργησα λιγάκι, αλλά όπως βλέπεις δεν το ξέχασα :)

Λοιπόν έχουμε και λέμε:
1.Αν δεν μου δείχνει καθημερινά και έμπρακτα την αγάπη του για μένα...
2.Αν δεν προσπαθήσει να με κερδίσει, να με διεκδικήσει...
3.Αν δεν περιποιείται τον εαυτό του, θέματα υγιεινής φαντάζομαι με καταλαβαίνεται...
4.Αν δεν έχει αυτά τα ωραία γενάκια (όπως έγραψε και το mayumaki), που κάνουν τόσο γλυκό το προσωπάκι τους...
6.Αν δεν με καταλαβαίνει και δεν είναι δίπλα μου τις στιγμές που τον χρειάζομαι...
7.Αν δεν έχει υπομονή και επιμονή, γιατί με τα ψυχολογικά μου σκάω και γάιδαρο...
8.Αν δεν με κάνει να χαμογελάω κάθε φορά που τον βλέπω...
9.Αν δεν με εμπιστεύεται και γίνεται καταπιεστικός...
10.Αν δεν έχει τα ίδια πιστεύω με μένα...
Κατά βάση, καλό παιδί να είναι...χαχαχαχα

 Και τώρα να δούμε ποιες θα το συνεχίσουν...λοιπόν:
PositiveThinking Greece 
Δελφινάκι
Άντε κορίτσια περιμένω τις δικές σας απαντήσεις....!
*Αυτή είναι η εικόνα του παιχνιδιού...απλά η άλλη μου άρεσε περισσότερο!

23 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια και για αυτό σου το βραβειάκι!
    εύχομαι να βρεις αυτόν τον άνθρωπο που θα έχει όλο αυτό το πακέτο! (αν και μεταξύ μας, δεν ξέρω αν υπάρχει..!)

    Συγχαρητήρια και στα άλλα ιστολογιάκια που κέρδισαν το βραβειάκι!
    φιλάκια! καλό υπόλοιπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είμαι σίγουρη πως δεν υπάρχει...μην ξεχνάς τα ψυχολογικά μου.... :))))
      Να 'σαι καλά Λία μου, σύντομα θα αναρτήσω και τα υπόλοιπα, μαζεύτηκαν πολλά βλέπεις...!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. με το καλό!
      καλή υπομονή!

      φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καρδιά μου το έχω ανεβάσει κι εγώ ήδη το παιχνίδι, αλλά σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες!! Φιλάκια πολλά και καλό απόγευμα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήμουν σίγουρη αν το είχα δει σε 'σένα...δεν πειράζει...η αλήθεια είναι ότι κι εγώ το άργησα λιγάκι!!!

      Διαγραφή
  3. συγχαρητήρια για το βραβείο σου...ευχαριστώ πολύ που σκέφτηκες και μένα...μου το είχαν κι άλλες , αλλά αρνήθηκα, δε θα ήθελα να συμμετέχω... καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει...ένα παιχνίδι είναι έτσι κι αλλιώς...!
      Φιλάκια πολλά, καλό ξημέρωμα :)))

      Διαγραφή
  4. ξέχασα να σου πω, ότι μου άρεσαν οι απαντήσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α! συγχαρητήρια για το παιχνίδι που το συνέχισες! Ωραίες οι απαντήσεις σου για το καλό παιδί, να το βρεις σύντομα αν δεν το έχεις ήδη στο πλάι σου! :)
    Να περάσεις ένα όμορφο απόγευμα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω Κωνσταντίνα μου, αλλά εύχομαι να με βρει σύντομα...χαχαχα
      Καλή Κυριακή :)))

      Διαγραφή
  6. ευχαριστω ολυ για τη ροσκληση φιλη μου αλλα εχω ηση αιξει!
    ολυ σημαντικα οσα ανεφερες στη δεκαδα σου!

    καλο βραδυ να εχεις! φιλακια ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άτσα! Τα θέλουμε τα γενάκι του ε; αχαχα!
    Λίγο πολύ όλες συμφωνούμε σε πολλά βασικά!
    Εύχομαι να έχεις κάποιον στη ζωή σου χωρίς κανένα από τα 10 που έγραψες!
    Καλό σου βράδυ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις γίνονται και θαύματα...χαχαχα
      Καλό ξημέρωμα Αριστέα μου :)))

      Διαγραφή
  8. Αρχίζεις το ξεφόρτωμα σιγά σιγά, ε; Είδα και το Χριστουγεννιάτικο, που θα το επισκεφτώ κι αυτό αμέσως. :))

    Αυτό το "καλό παιδί" στο τέλος ήταν κορυφή. :P
    Εύχομαι να έρθει να σε βρει σύντομα αυτός ο καλός παιδής, Ωραιοζήλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι έτσι...σ'ευχαριστώ και πάλι Λυσίππη μου, να έχεις μια όμορφη Κυριακή :)))

      Διαγραφή
  9. Πολύ σωστά και ουσιώδη όλα αυτά που ζητάς έμμεσα, απορρίπτοντας τα αρνητικά, Ωραιοζήλη μου. Πάντως εγώ μόνο θα σχολιάσω πως ναι, υπάρχει, και σ'το έχω ξαναπεί... αυτός που θα καλύπτει εσένα δεν καλύπτει εμένα...κι αυτός που καλύπτει εμένα δεν καλύπτει εσένα... Δηλαδή για κάθε γυναίκα είναι μοναδικός, όσο κι αν όλες ζητάμε τα ίδια πράγματα! χαχαχα, περίεργο!
    Εύχομαι να το βρεις το καλό παιδί, παιδί μου! Και να έχει όσα θες, κι ακόμα παραπάνω προτερήματα!!!!!!
    (όσο για τα ψυχολογικά, άσε, κι εγώ γάιδαρο σκάω, απορώ πώς με αντέχετε :p )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως σε καταλαβαίνω...χαχαχα
      Τουλάχιστον εσύ τον βρήκες, γι'αυτό κοίτα να τον προσέχεις ...!
      Καλό ξημέρωμα, πολλά φιλάκια :)))

      Διαγραφή
  10. Γεια σου καλή μου!!
    Ούτε εσύ ξέφυγες από αυτό το παιχνίδι;; :)
    Συμφωνώ και με τα 10! Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, η αλήθεια είναι πως με κάλεσαν άλλες 3 φορές αλλά δεν θα παίξω!
    Γιατί θεωρώ πως είναι θέμα ανθρώπου τα top 10 down και όχι φύλου! Να έχεις μία όμορφη Κυριακή φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως το σκεφτόμουν πριν το αναρτήσω αλλά τελικά θεώρησα πως δεν έχει κάτι κακό....όσο για τα φύλα που αναφέρεις νομίζω πως όλα αυτά που έγραψα παραπάνω τα ζητάω από όλους τους ανθρώπους που είναι κοντά μου...!
      Καλό ξημέρωμα, σ'ευχαριστώ για την βόλτα σου :)))

      Διαγραφή
  11. Η αλήθεια είναι ότι δεν τω έχω καθόλου με τα μεγάλα κείμενα. ..από μικρή έτσι ήμουν κατ'ευθείαν στο ψητό!!!
    Χαίρομαι που συμφωνείς και σε προειδοποιώ αν είναι ένας είναι δικός μου...χαχαχαχα
    Φιλάκια, καλό σου βράδυ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε κι εσύ. . .ότι νομίζεις πως αξίζει!